Tuesday, December 29, 2009

No Comment At All

Hmm...Hari ni aku bgun awal...
Hehehe..rase bangge tetibe..kuikuikui..
Tak ade la..gurau je..


Hari ni jgk aku tolong ibu aku kt dapur tu..
Basuh pinggan..
Tumbuk cili smpai mata berair..
Huhuh..senang keje ibu ak kali ni...
Alhamdulillah..lain kali wat lg ek..hehehe..


Hmm..Bosan gk hari ni sebenarnye..
Tak tau pe lg nk wat..
Org dok kecoh nk masuk new sem...
Aku???
tak de arah tujuan lg..hehehe..


Khamis ni result kuar..
ape la nasib aku agak nye??
Harap2 tk de repeat paper lg..
tak sanggup ak nk ulang subjek yg tah2 pape tu..


Sejak dua menjak ni..
Hal perkahwinan selalu je dtg bertandang kt telinga aku..
Mungkin sbb akhir thn kot..
Tp sbnr nye..mmg la bes kan org kawin.
Tp aku rase sedih la jgk..
sbb mungkin aku tk kan rase tu sume..
disebabkan seseorang...
Tapi aku tk salahkan dia..


Hmm..hari ni gk adik aku yg umur die 14 thn..
Amik result kt skul..
N aku la yg drive..sbb nk practice balik kan..
N last2..result die teruk gile!!!
Tak ade A langsung!!
Matematik E!!!gile ke hape!!
Teruk die kene bebel..
huhuh..adoi!!
Ape la nk jd ngan adik aku yg sorang ni..
Hehe..mcm la aku bgus sgt kan..
Kuikuikuikui!!!


c ya next post!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...