Aktiviti Hari ni

hahahahha!!!hari ni aku bgun awal!!!
nk tau sbb ape???
aku g jog ngan fam aku kt taman area alam megah tu!!
pergh!!!baru satu round..dh penat!!!
ape kes??
nmpk sgt badan dh berat!!!
hahahhaa!!!


Aku wat 3 round hari ni!!
gmpak tak???
hahhhahha..
padahal satu round je wat larian penuh...
yg due lg tu..
lari kejap..pastu jalan..lari balik...pastu jalan balik...
mcm tu la sterusnye....
huahuahuahua...
><


Pastu...
g breakfast!!!
kt barjana!!!
gile!!!
baru lemak nk hilang..
dh aku g tmbah lemak baru!!!
aku bedal ROTI CANAI TELUR n ROTI BOOM!!!!
hhahahahhaa!!!!
melantak sakan aku!!!
plus TEH O AIS!!!
pergh!!!
mmg masyuk la!!!!
kenyang +  penat + peluh = bes gile!!!!


gambar ni hanya rekaan semata2...

Pastu...
tmnkan adik aku g potong rmbut!!!
mule2 tk nk ar kan...
hhahhhahha..
tp nk plak..
potong rmbut  + cuci !!!


time shampoo girl urut kepale aku..
bapak ar bes!!!
lame gile die jelajah kepale aku ni!!
rmbut  yg gugur..
mmg tk hingat la..
aku mmg ade mslh rmbut sikit..
huhuhuh...
sedey je tgok rmbut yg gugur tu...
pastu die siap urut badan aku!!!
hhaahahha!!
sedap + geli  = senyum!!!;))


n tibe la time utk potong rmbut....
aku nk yg macam ala2 NINA (BLOGGER BOY) + RIHANNA + HA JAE KYUNG (BOF)...
hahahahaha..
gedik gile!!!
last2..
jd la ape yg aku nk...
hehehheh..
suke3!!!
rase ringan sikit kepale aku ni yg sememangnye dh berat!!!
hhhhahhaahahha!!!








nk letak gmbr..
tp tk leh la kan..
huhuuhuh...
hurm....
pstu kt umah wat pape yg patut....
n tdo!!!
huahuahuahuahua!!!
mmg bes!!!
with kunyit on my face!!!
maklum la..
jerawat semakin hari semakin naik...
tnsion je!!!


huhhhhhuh...
n wat keje rutin aku..
ON9 FB n YM!!!
hahahahhaa!!!
bes gile!!!
cmne nk kurgkan addict ni ek??
aku pun tk tau...
huhhhuh...
klu la umah aku tk de tenet..
mati kebosanan aku...
huhuhuhu...


k la..
pape hal..
nex post!!!

><



Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?