Tuesday, January 5, 2010

Tak tahu la!!!

Hmm...akhir thn hari tu...aku dpt tau result..
Amat menghampakan aku..
Aku rase malu sgt!!
ngan fam!!mmber!!lect!!

Ape la nk jd ngan aku ni??
Bile aku dpt keputusan mcm ni..
tetibe aku rase mase tu dh berlalu ngan pantas..



Ape aku dh wat dgn mase lalu aku?
aku cume membazirkan mase aku yg berharge tu je..
Ape aku nk wat lepas ni??

Mmber2 aku dpt konvo...
Aku??nex year la jwb nye..
tp itupun klu dpt lulus..

Hmm..lect pun satu la...
Luluskan je la..
Ssh sgt ker??
Hadoi!!!

Org lain dh hala tuju hidup masing2..
Aku??
Terkapai2 lagi mencari pohon yg kukuh utk aku berpaut..

Hmm..ape la nasib aku..
Bkn aku tk berusahe..
Berusaha..Mgkin tk cukup lg agaknye..

Hmm..amat perit utk aku lalui ni sume..
nasib baik parents aku ok...
tk mrah2..klu tak..
lg tekanan perasaan aku dibuatnye...

N nasib baik gk mmber2 sume bg support..
I luv u all!!muachz!!!

Huhuhuh..tp tu la..
Skang ni..atas diri sndri je lg..
Harap2 aku dpt wat yg terbaik..
Aku nk  buktikan yg aku leh hidup dgn lebih baik!!
erk!!boleh ke ek???fuh!!

Hmm..pape hal pun..
Go go chaiyuk!!!


><

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...