Cerita Minggu Lepas

hahahhahaah!!!
wat tajuk cmtu sbb dh lame tk update....
kakakakka!!
ASSALAMUALAIKUM pmbuka bicara... :)


hehehhehe....pe kabar sume..
harap sihat3 belake ye...


dh lame tk update nih..
byk cite nk dikongsikan..
tp takot lupe, n hilang susun atur peristiwa...
tp redah je la kan..
hahhahha!!!
Ok la..last week..
Pada tanggal 18 FEBRUARI 2010...
time aku syok3 dok gosok baju..
aku dpt satu panggilan..
aku ingat admire aku ke..hahahhha!!
perasan lebeyh!!
rupe2nye..ade pggilan temuduge..
pergh!!!
terkejut aku!!
ala..korang jgn la ingat temuduge keje company besar lak..
temuduge kt pam minyak je..
hehehhehe...
tp tk pe la kan..janji halal...
n gayut punye gayut ngan kakak dlm call tu..
die suh dtg temuduge esok nye..
pd jam 11.00am...
aku pun..
iyekan dgn anggukan kepala yg tk kurang lajunye...
hahahhahhaha!!!
satu umah aku bgtau aku dpt temuduge keje!!!
haahhhhaahha!!
n hari tu jgak...
aku dpt call dri BFF aku...SHAKIRAH yg die pun dpt call yg same gk..
sbb time isi borg keje tu..
aku isikn skali name die..
hehehhe..
klu3 dpt tmpt keje same kan..lg syiok!!


19 FEBRUARI 2010...
kul 1030am..
aku dh gerak kt tmpt yg ingin aku bekeje tu ngan di hantar oleh my IBU tersayang..
heheeheheh..
time tu..
SHAKIRAH pun dtg gk...
n tgu giliran utk ditemuduge..
pastu..
cam biase la kan..
cam2 soklan die tnye..
nasib baik in BM..
if in BI..
tebelit la lidah aku yg tk bertulang nih..
jenuh nk betulkan balik..
hahaahhaa!!!
pastu..
die cakp akan call..
nex weeknye..
pd hari isnin or slase..
if dpt la kan..(tk call pun...nasib baik tk call..sbb tggu crite di bawah....hehehhehe)


hari yg same gk..
aku dpt surat cinte...
baik punyeeeeee!!!!
hahahahaahha!!!
tau tak dr sape??
dr POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH!!!!
pergh!!!
aku baru nk keje nex week...asal la baru dtg surat cinte ni!!!
tension jeeee!!
sbb ape aku tension..
sbb dlm surat tu..
mengatakn aku kene dtg KULIAH!!!!
4 1month!!!!!
gilakkkkk!!!
sengal!!!bengong sume ade!!!
tp yg lucunye tu..
aku dpt tmpt di asrama POLI tu..
utk 1month!!!
hahahahaahahhahahhaahahah!!!
hahahahahhaahhahhaahhaaah!!
tp SYUKUR ALHAMDULILLAH...
tk de la aku pening3 kepale nk pikir psl tmpt tggl lg kan..
Tuhan tu mmg MAHA ADIL kan..
:)


22 FEBRUARI 2010...
aku g bayar yuran..
renew lesen cmpany ayah aku..
byr tenet..
beli adapter..
tu sbb aku tk dpt on9...untuk beberape hari..


HARI2 BERIKUTNYE (sbb tk ingat daa..hahahaa!!)
aku cpt kan cite..
modem WIMAX aku sbnrnye rosak..
so kene g ibu pejabat yg berdekatan utk tukar balik modem tu..
n time kasih kt seseorang sbb sudi tolong bwk aku n adik aku g tukar modem tu sume..


n hari ni...
aku baru balik sbnrnye time wat post ni..
kuar jenjalan ngan fam..
hehehehehe..
shopping sikit3..
ALHAMDULILLAH..
dpt bli baju kurung satu..
bju jenjalan satu..
besnye!!
pastu pekene MCD!!!
tp sayang..tk habis..huhuhuhhhu.
kenyang daaa..
kepale aku pun berat gk sbnrnye ni..
tk tau la knp..
byk pikir kot..
or sbb dtg bulan..
huhhhuhuh...


ESOK..
aku gerak g SABAK BERNAM...
tumpang rumah mmber dlu..
sblum daftar lusennye..
huhuhuhuhuh.
SANGAT RINDU KT DIORANG SUME!!!!!
hehehhehe..
hari isnin...
bermula la hidup aku sbgai pelajar semula..
semate2 kerana 1 paper yg tah pape tah..
hadoi!!
YULIA..
tk baik ckp cmtu..
Tuhan dh bg ko jalan tu..
ikut je la..
salah sndri..tk usehe betol3..
heheeheehe..pandai lak aku bg nasihat kan..


Pape pon..
doakan aku ye..
utk survive kt poli nt..
ngan lect nye le..
hurm...
tkpe...
dugaan aku kan.
dugaan org lain mgkin lg teruk..


K la..
ade blog lain lak nk kene update..
hehehe..
sape suh wat byk3 blog..
kan dh merane..
hhahahha!!
tk pe..
usehe lebeyh sikit!!
chaiyok!!!
Jumpe nex post k!!!
muachhhxxx!!!

^-^



Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?