Hari Yang Memenatkan

Hidup aku hari ni...dh bermula seawal 5lbih...
lps stop o9 sume...
aku g prepare pape yg ptt utk gerak nt..
gosok baju...mandi...bersiap...
kul 6 aku dh gerak g bustop...
n bas dtg kul 630 cmtu..
tetibe an...kepale aku berat je...
berat sebelah kanan....
haduhhh...sakit ar cmni...
so aku decide tdo ar....
tawakkal supaye tk trlepas KL SENTRAL..hahaahaah!!


pastu..terbangun...kepale still berat gk...
cmne nih???so...smpai je KL SENTRAL...g 7/11...
beli ACTIVE5 n roti jename SWEETIE tu..
n kt sini hal lawak telah belaku..
aku punye la confident amik roti tu ingat perisa coklat..
smpai3 je kat atas tmpt org3 ddk3 tuh...
aku dh smgt nk makan nih..sbb coklat kan..
last3..tgok..perisa KAYA!!!waaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
kempunan!!!!nk tukar...kepale dh berat sgt..kene isi perut dlu..
baru mkn pnadol...hadoi..redha je la kan....





n korg tau....aku smpai KL SENTRAL kul bape???
7lebih!!!!7lebih!!!bapak ar awal kan...
hadoi....n tpkse la aku tggu mmber aku BUNTAT dtg KL SENTRAL..
selama tah bape jam..mls nk kire...hahhahaha!!!
 tp BUNTAT agak terlewat...sbb die terlepas train...
kerana die g toilet...oleh kerana sakit perut!!!hhahahaahhha!!!
janji kene smpai kt WANGSA MAJU....kul 930 AM..
tp lmbt setengah jam...nk wat cmne kan...teruskan je la perjuangan...
menumpangkan..heheehehe....


bile BUNTAT smpai..terus gerak...
g WANGSA MAJU...
n call AFNI...mmber yg aku nk tumpang tuh..
n bergeraklah kami semua ke PEKAN SABAK BERNAM yg tercinta!!!
cewah!!!bodek nmpk??hampeh...hahahahha!!!
sampai kt SG BESAR...mama AFNI....
blnje kitorg sume lunch...terbaik!!!
aku cm bese..amik ayam + nasi + kuah + teh o ais!!!
pergh!!!!masyuk dowh!!!
itu je la menu aku klu kt luar umah....
tk leh trime la lauk lain...huhuh...
tak tau asal...



+


+


p/s : Gmbar di atas cuma ilustrasi semata

n gerak g poli...
smpt solat sume kt bilik...
pastu nk dkt kul 2 PM cm tu...gerak g JP...
semangat dh ni nk mule klas..padahal....
malasnye....knp la jd cmni..hahahahahha!!!
pastu...DEWI pun dtg gk...
n..kitorg tertnye3 la...mane lect kitorg nih...
call3...last3...korg tau pe yg lect tu bgtau...
sory...die ade emergency case kt luar..
pergh!!!!!so tpkse mintak lect kedue handle kitorg...
lect kedue kitorg pun..tekejut gile gk la...
ye la..tk prepare pape pon kan..
so..akal jht kitorg mencadangkan...
agar membuat lagu sebagai menyenangkan kerja masing3...
hahhhahaahha!!!drp artikel yg berjela3 tu kan..
tok saa laa..hahhhah!!!penat ar jari aku nk guris nt...huhuhu


pastu....sebyk 4 lagu aka 4 kuiz yg telah berlangung petang td!!!
yeah!!!!n klas habis kul 430 PM...
fuhhhh!!!selamat!!!
n den gerak balik bilik....
wat pape yg patut...n gerak kuar dr poli tuh...
kepale aku still berat sebelah...sakitnye!!!
berdenyut3!!!!
so aku decide..aku nk tdo dlm kete org tuh..
lantak la...aku tk tahan daa....aku tdo.....
pastu..aku rase kete tu mcm nk benti plak...
last3..benti kat TANJUNG KARANG...sbb pe tau??
mama AFNI n kwnnye tuh..nk makan SATE HUT!!!
perggh!!!besar dow daging ayam die!!!
tk nyesal la klu beli..puas beb!!!
hahahahhha!!


p/s : Gmbar di atas cuma ilustrasi semata

dh siap makn sume...gerak balik KL...
dlm hati agak cuak gk la...sbb takot lmbt kan...time tu dh kul 7PM...
tp tkpe....sempat kot....
pastu...leh lak salah jalankan...
hahhhahhaha!!
lawak tol...
n teruskan jgk perjalanan...
kwn mama AFNI tuh..leh tahan gk die bwk kete...
laju dowh!!


pstu..sampai WANGSA MAJU...
terus bergegas beli tiket...
beli tiket kt mesin tu tau...
aku ngan BUNTAT beli sekali...
masukkan duit RM5....
harge tiket utk 2 org...RM4.60...
korg tau bape baki die kuar??
duit syiling 20sen yg sgt byk!!!
kitorg rase jumlah duit tu RM5 kot...
sbb byk sgt kot...hadoi!!
haahhahahhahah!!!
oleh kerana hati kitorg ni suci n bersih..cewah..
kitorg g la pulangkan duit syilling yg melambak3 tu kt kaunter yg berdekatan...
sedih tgok duit tu diambil dgn begitu cpt sekali..sob3!!!



kurg drpd atas ni la kan...yg atas ni byk sgt..hehehe


ah..da3..teruskan cerite..aku dh ngantok nih..
pastu...msuk LRT..gerak KL SENTRAL....
smpai kt situ...aku lupe nk bgtau td..dr dlm kete lg..
aku dh nk terkencing..tk tahan daa...
terus serbu toilet KL SENTRAL!!!
fuhhh!!!lege!!hahhaha!!


oleh kerana duit pecah tk de nk bayar duit tiket bas nt..
trpkse tukar...
dgn mmbli mcChicken..hahhhha!!!
padahl mmg nk makan pon!!!
tp aku beli burger je..
n makan kt atas bas...
nasib baik bas ade....hilang dh resah aku..
atas bas..terus aku bantai burger tu..
nikmat la wa ckp lu der!!


p/s : Gmbar di atas cuma ilustrasi semata


n pastu...tdur lg....huahauaaha!!!asyik tdo je aku nih!!!





n smpai umah...kul 10lebih mcm tu...
bpk ar penat kan!!!!!
balik3 je...terus on9!!!
pe kejadahnye tuh!!!
tp nk tk nk...kene mandi n wat pape yg ptt gk...
heheheeheh...


pastu...smbung on9!!!yeah!!!
tp kan...time aku on9 tu...ade seseorang nih...
die tetibe on9 tau...
n die tnye sumthing melalui status die...
dh 2 kali die tnye soklan yg same..
tk de sorang pon yg respon...
aku kesian la....n jwb....
korg tau pe die wat??
die delete status die tuh...
n beberape minit lepas tuh..
die tulis kat status die out~~~~
pe kes der!!!!!sikit pon tk nk time kasih kn..
bkn pe..b4 this..die ok je ngan aku..
apsal die tetibe wat aku cmtu???





tp tkpe la...sabr je k yulia...
mgkin die ade prob kot..
n tk de mud nk lyan sesape...tp tnye sikit punye baik kan.
tah la..tk paham aku...nasib baik la...die tu ade iras ngan ex aku..
hahhahaaaah!!ade iras ke??tah...


k la..nt kan..byk la plak aku nk cite karang...
hahahhahaahh!!!c yaa at next post k!!!!
muacxxxxhhhh!!!!




Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?