Tak Tau Nak Letak Tajuk Pe...

ASSALAMUALAIKUM


bosan la hari nih...hehheehe..
aku kn tk tdo...so aku wat la pape yg patut...
gosok baju...hri ni punye dh habis..
tp esok ade lg...haish..redha je la..hahhaaha...


psl job td..aku rase..aku apply je kot..hehehee..
aku ajak mmber aku apply skali...
if die dpt..rezki die la...
hehehehe....




kul 1lbih...aku tertdo..with the bedak sejuk + asam jawa kt muke..
my ibu kate..hari tu bace paper..leh hilang jerawat...
perli ker??hahahhhhha!!
my ibu selalu cmni tau...
risau sgt kt muke anknye yg mmg dh tk lawa nih...
upppss!!!ciptaan Tuhan....syukur sempurna sifat..
yulia..jgn dok mengarut..
teruskan cerite..n my ibu kejutkan kul 2lbih gk utk solat...
what?what???what??
1 jam je aku tdo????
mengantuk nye!!!!huarrrhhhhh!!!!
tpkse bgun gak...huhuhuh...dgn malasnye...




heheehhehe....pastu...gosok baju yg aku cite td tu kan....
n then mandi...ngeeeeeeee....
baru nk mandi kan...lalalaallalaal...
solat....n then leh lak tdo kt atas sejadah...smpai la Maghrib....
ish3.....teruknye la hai...
tu la....sape suh tk tdo mlm lg...
kan dh kene...hahahahaha!!!




pastu...wt lg la pape yg ptt...
makan...tgok brite sikit...dlm hati...
tk sbrnye nk on9....huahuahauaha!!!
tah pape tah..mcm la tenet ni last day hari ni kan...
poyo tol la yulia nih...




bile tgh sedap3 on9 kan...
tup3....hp aku yg dok senyap3 dlm poket suar aku..
bebunyi..jeng3...hahahaaha!!!




ingatkan mmber aku...
sbb tk de org lain dh yg dok msj aku slalu..
tgok3...nombor yg tidak dikenali...
apb aku mmbace kandungn msj tu yg tk leh nk dicritekan dlm nih..
bahaye beb...hahahaha!!dlm hati...
aku tau la sape gerangan die nih..yg aku bengang tuh...
aku dah soh mmber aku..jgn la bg no hp aku kt die nih...
bkn pe...biase la kan..takot...heeheehe...
tp mmber aku bg gak....hadoi!!!!
tp tk pe laaa...tmbah kawan kn...
bile pikir balik....setiap ape yg kite lalui...kite jumpa...
psti ade sbbnye..mgkin dlm hal nih...
Tuhan nk aku buat org lain bhgie or bantu diorang...
n aku happy kot...dpt tolong org...
hehheehehhe....




 so....enaf wif that...
esok aku nk mintak pengesahan salinan3 utk aku nk poskan kt mane tah
aku kn dlm usahe nk cari keje skang nih...
so kene berusahe betol3!!
yeah!!!




pastu..ade bnde lain gk aku kene usehe..
MUET!!!!waaaaaaaa!!!
aku tk pandai BI!!!!
so aku mintak tips3 kt mmber aku yg gempak gile BI diorg kan...
so...aku harap..itu satu permulaan yg baik...
n kene stdy hard la yulia...
at least...ilmu didade kene cukup....
klu tak..wat malu kaum je tau tak!!1




so...k la....nk update blog lagi satu plak...
penat gk ade 2 blog nih...
nk satukan...rase cm pelik lak...hehehee....
yg blog tu...penuh perasaan la...
ngeeeeeeeeee...


pape hall...c u all at nex post k!!!!
daaaaaaaaaa!!!
ASSALAMUALAIKUM
muachxxxch!!!!




Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?