Kerana Buku Muet

ASSALAMUALAIKUM


hehehehe...krn buku MUET...aku dpt kuar hari nih...jenjalan!!!
hhahahaaha!!!yeay!!!sgt bes!!!ngeeee....
kire krn buku MUET tu gk..aku dpt experience bes dlm hidup aku...cewah!!!
aku g MIDVALLEY..tmpt nk up je an...
bkn pe....tu la yg paling senang nk g....satu bas...heheehhe...
n peneman aku....CIK AISHAH....BFF aku time skul until now....
luv u laaa!!!hehehehhee.....


AISHAH KAMAL

aku td bgun agk awal gk laa...hehehehe...
kemas dapur sume...amik hati my ibu ku dlu...
baru la hati ni senang sikit nk g kan...
pastu siap3 sume...bertolak dlm kul 10 mcm tu...
n then smpai MID..aku terus tex SHAH...
n aku terus g MPH...sbb tujuan utama nk g MID..
sbb bku tu gak...takot punye pasal utk MUET tu..
tpkse beli buku die tuh....huhuhuhh...




bile SHAH dh smpai...die jd pembantu aku yg tk bertauliah lak....
dlm usehe mncari buku tuh...sbb die dh penah laluinye....
n then...spakat....beli buku yg agak latest terbitannye dri OXFORD (FAJAR)...
fajar....mkne name aku utk FAJRIN...
fajar tu bile lepas subuh kan...menerangi manusia dikala malam telah habis khidmatnye...
tp utk aku...masih ade lg ke fajar yg boleh menerangi hidup aku?
hehehe..itu aku tk tau...hadoi...lari topik....teeeeeeeeeeeeettt!!!!




pastu...SHAH ajak tgok wayang lak..ye la...tk de pape nk wat kan...
klu nk diikutkan aku..aku nk jenjalan je..sbb bawak duit pon cukup2 je..
heheehhe...tp still boleh tgok gk la kan...mule3 nk tgok CLASH OF THE TITANS (3D) or HOW TO TRAIN YOU DRAGON (3D) gak...SHAH support lunch la klu tgok 3D..hehehehhehe...
tp lupekan je laa...tk leh beli daaa..sbb tiket utk muvie nih..3D or bkn 3D....dh nk habis pon
if ade pon...sit die jarak3...tamo la kan..tk bes..kite bkn datang sorang..berteman..
hehehehhhe...



DR.  EDWARD (agak hensemkan...kikikiki)

so pilih pnye pilih..tnye punye tnye....pilihla cite DAYBREAKERS...
cite die berkenaan pontianak dan manusia yg hidup di dunia yg sama...
di mane pontianak akan wat manusia sejati nih jd bekalan makanan diorg...
it means BLOOD la kan..if diorg tk de bekalan tuh..diorg nih yg jd pontianak nih...
akan berubah mnjdi makhluk yg ganas laa...
n mengancam keselamatan org lain walaupun org tu pontianak gk...
heheehehe....pjg la kan klu nk cite...klu nk tau gak...
tgok sndiri laaa..haahahah!!tk pon..halu3 aku....
hahahhaha!!
konflik die bes....tp jalan cerite die agak lembab n lemah..
ade gk la part yg wat aku terkezzzuuuut....
heheehhe.....tp ade part gk yg leh wat aku ngan SHAH gelak3....
hahahhahha!!klakar gk citenye....sparuh mase pertame...
aku dh mule menguap beberape kali..sbb mengantuk punye la bai...
hadoi!!!rugi3....tp tkpe...dh dok pon dlm panggung tuh..
redah je la der...nyway...ending die tk bape bes sgt...
huhuhuhu..mgkin ade smbungan kot..i guess...
aku la tuh..pengarahnyee..nk wat ala3 TWILIGHT...
waaaaaaaaaa...berangan mmg bes!!!
ahahahaah!!!




upsss!!aku terlajak la plak...b4 tgok...g lunch dlu kt MCD...
heheheehee....tp aku makn kentang pon..dh kenyang gile...
hurm....pe kes la perut aku nih...
hhuuhuhh...pastu tapau MCCHICKEN masuk dlm beg SHAH...
hahhahahhaa!!!terbaek laaaa!!!
n then..jalan3...tgok baju3...huuuuuu..
sgt cantik la baju3 die...dh la tgah sale...
sgt membuat nafsu shopping aku meronta3 utk memilikinye..
tp apekan daye....limited dr segi financial...haahahhha!!!
walaupun dr segi desire unlimited..ngeeeeee......
tp SHAH dpt beli baju satu helai....
sgt comel....n simple...hhuhhuhuh..
aku hnye mampu bg pandangn je la kan...
hehehehheehhe....




pastu...kebetulan....ade SONY EXPO kt bhgian pameran die tuh...
sume ade!!!!korg nk ape...slr..mp3..lappy...hp..headfone??
pape je laa..sume ade!!!!!aku dpt pegang slr.....
pergh!!!!!!!besnyeeeeee....walaupun belum reti lg nk on kan..
hahahahhaha!!!n diorg ade gk wat cabutan bertuah...
try tggu...tp lame lak..tk kene3 pon no aku n no SHAH..
pastu usha beg..sbb SHAH nk beli beg..
die punye beg agak dh koyak sane..koyak sini la kan..
pastu...cari punye cari...terjumpe beg ni...kt MNG.....
yg bes n comelnye...beg tu wane OREN!!!!
my fav color!!!style die jenis sling back tuh...
skang kan tgh femes dgn VINTAGE...eceh..
up to date plak aku ngan fesyen3 nih...hehhehee..
harge die dlm RM 130 ++....
lupekan je la kan...hehehehe..mampu tgok je la..
tp tk jd beli pon...nex time la kate SHAH...
hehehehe....hah..yg part ni la bes.....
jap3....




pastu kan...korg tau tk aku balik dr MID tuh..
naik pe???naik bas??no3...naik ktm...lg la no..
heheheeehehhe....aku naik skuter beb!!!!
hari ini dlm sejarah...aku balik dari MID ke ALAM MEGAH...
naik kenderaan due tayar!!!!!!
n aku jd pembonceng..
agak lenguh la duk kt belakang...
sbb kaki ku yg agak panjang tu cam tpkse dilebarkan dgn lebih besar...
huhuhuhh..
so...mcm tahan urat saraf aku dr mengalirkan darah..
cewah....neway...satu pengalaman baru wat aku...
last aku naik motor jauh3 nih....dgn fam aku dlu laa..
time kecik3 dlu..hehehhhe...
baru aku tau perasaannye....penunggang motorsikal ni mencuri or erti kate lain...
mencilok di celah3 kerete yg lg besar dri motor diorg...
huhuhh..creepy weih...seram!!!n aku tabik spring la kt SHAH...
sbb ade keberanian wat cm tuh...dlm hati aku...
tawakal je la..n hopefully...tkde roadblock...
sbb SHAH hanye memiliki lesen L shje ye...
hehehheehee....yeah..klu kene saman...RM150 ++ mgkin akan terbang....




n aku hepi sgt3 la hari nih...sbb kuar jenjalan....jumpe mmber lame...
hehehehee...tgok org lalu lalang...couple..family..sekumpulan kawan3...
heheehh..n aku dpt satu berite gmbire gk...
sgt hepi!!!!!!rase nk melompat je kt dlm panggung tuh!!!!
tp tk leh..sbb nt org sebelah marah..hahahaaha!!!
n it makes me smiling....



k3...back to the naik skuter td...
ALHAMDULILLAH...selamat gk smpai umah kan....
n kt bawah nih...ade pics yg aku sempat snap hri nih..
nk kongsi ngan korg sume..heheheheh...







so....sekian utk hari nih.....perlu tdo awal...hehehehehe...
rase cm nk jd org yang baru..tp still perlukan usehe...
if ade yg salah....sile tegur ye....
jumpe lg k....
jage diri sume....
muacccch!!!!
daaaaaa....
ASSALAMUALAIKUM....





Comments

Tasha said…
wah....seronoknya jalan-jalan.....bestnya ada kawan yg best mcm aishah tu
Yulia Fajrin said…
@Tasha : ala...kamu pun mesti ada gak kan? :X

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?