MinatKu

ASSALAMUALAIKUM kawan-kawan....
Apa khabar ya??
Ceria-ceria selalu ok....

------------------------------------

Di pejabat...tiada apa-apa yang menarik...hanya sesi bergelak ketawa bersama Senior Executive dan sahabat aku....hehehe...
Cuma aku sedikit sakit hati terhadap salah seorang hamba Allah di situ...
Tahu lah dia itu Executive atau entah apa-apa la jawatannya...sedikit pun aku tidak ambil kisah...
Tapi....sekiranya tahu mengambil...tahu jugalah memulangkan...memang tiada adab langsung....
Walau apa-apa pun...bengkak di hati masih terasa...

------------------------------------

Kenapalah manusia tidak menghargai orang yang mereka sebenarnya sayang dan cintai??
Hendak tunggu mereka sudah tiada atau pergi dari hidup baru tersedar dari mengantuk agaknya...bukalah mata wahai temanku...janganlah sampai yang dikejar tak dapat....yang dikendong berciciran...itukan unsur-unsur orang yang tidak bersyukur??
Janganlah sampai begitu sekali....kita semua tidak sempurna...belajarlah menerima ketidaksempurnaan orang lain....
------------------------------------

Fotografi...nak kata minat....ya..memang aku minat dalam dunia fotografi...lagi-lagi jika menggunakan kamera yang khas untuk menangkap gambar (SLR)...memang sangat cun la kiranya..hehehhe...
Aku memang teringin memiliki sebuah kamera yang seperti itu...tapi itu lah..bak kata temanku...

"Keinginan kita memang tiada batasnya tapi tidak pada kemampuan kita..."

Hehehe..benar juga kata temanku itu...jadi..mungkin aku akan memilikinya setelah berada di dalam keadaan yang mampu dan stabil...INSYAALLAH...
Kalau boleh...tahun depan...aku sudah memilikinya...kerana aku akan berkonvo dan ingin menangkap kenangan yang tidak akan kembali dengan cara dan tangkapan yang cukup menarik..hehehe..gaya menulis pun dah ada ala-ala photographer professional... (*,^)

------------------------------------



 


Sebelum aku mengundurkan diri....aku ingin berkongsi lagu ini yang diekspresikan oleh penyanyi amatur iaitu Sam Tsui...suaranya memang superb!!! 
Dari segi penyampaiannya...kreatif dan pandai membuat lagu asal seperti lagunya sendiri....
Hope you all will enjoy it!!

------------------------------------

Salam sayang dariku....
ASSALAMUALAIKUM...

p/s : Sedih dengan kisah seorang remaja dirogol di rumah teman lelaki yang turut ada seorang ibu yang sedaya upaya merintih agar anaknya berhenti melakukan perbuatan terkutuk itu... (~,~)


Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?