Saturday, July 17, 2010

Mix Up Story

ASSALAMUALAIKUM semua...
Berjumpa kembali...
Jangan risau....aku dah kembali seperti biasa...
Lebih tenang.... ;)

----------------------------------

Uniform...rupanya...tadi...bukan uniform aku yang siap...hehehe..buat gempak hati aku saja...
Tapi sempat juga melihat pemuda Cina itu...dan yang paling bestnya....dapat melihat dia senyum kepada aku...
Iya la...untuk post aku yang lepas..aku ada beritahu...yang pemuda ini tidak senyum langsung..nah..sekarang..aku dah tahu....boleh senyum rupanya...hehehehe....
Tapi dalam diam...aku rasa lega....sebab minggu depan...aku tidak perlu lagi menyarung uniform itu ke badanku...huhuhuh....dan tidak perlu membeli tudung berwarna merah lagi...hehehehe...naya saja jika lalu di depan kerbau gila... :P

----------------------------------

Seseorang meminta maaf kepada aku...sekiranya dia ada melukakan hati aku yang sekeping lagi molek ini...hehehe...macam tahu-tahu saja...walaupun aku tahu bukan sebab dia saja...aku tidak lah berapa kisah sangat mengenai hal itu...semua itu dah biasa bagi aku...dan dia ada ucapkan sesuatu yang membuat aku tersenyum sampai ke telinga..wahh...dasyat betul penangan itu..tapi aku sedaya upaya mengelak topik terbabit...takut malu sendiri saja nanti...dan takut juga terjebak di dalam ruang yang tidak selesa...aku tidak mahu itu berlaku...aku lebih selesa begini...berkawan....dan mengenali seberapa banyak kerenah manusia....yang aku sendiri...kadang-kadang kurang gemari...
Berbalik kepada cerita tadi...sesi berborak di ruangan Yahoo Messenger bersama dia berjalan seperti biasa...hanya repekkan aku yang lebih...hehehhe..hendak buat macam mana....(^,*)

----------------------------------

Esok...aku akan bekerja separuh masa...huhuhuh..mengantuknya...memang tahap maksima....nasib la kerjanya tidak perlu menggunakan banyak tenaga...sudah lah makan pun tunggang terbalik waktu ini...tapi yang aku hairannya...berat badan aku maintain 45-48 macam tu....tak turun dah...wah...makanan yang sebelum ini sudah jadi lemak tepu ke sampai tak turun bawah 45??hahahaha...tapi aku rasa berisi la sikit kan..daripada sekeping saja..hehehehe...

----------------------------------

Aku terasa hati dengan beberapa orang...sedih juga apabila memikirkannya...kenapa lah aku kuat terasa hati sekarang ni??sakit ke hati aku???hurm...kena makan banyak sayur rasanya...ya lah...aku pun jenis yang tidak makan sayur...mungkin sebab itu rasanya...tidak mengapalah..lain masa...aku tidak akan mengulanginya...maaf mengganggu..aku ingat boleh dibawa berbincang...tapi tidak...mungkin mereka merasa muak dengan sikap aku yang tidak habis-habis memikirkan soal itu.....
----------------------------------

Banyak filem yang aku dah download...tapi untuk menontonnya...boleh dikira dengan jari...bukan apa...apabila hendak menonton itu...ia memerlukan komitmen juga...tidak boleh ada anasir-anasir gangguan lain..jika tidak..hilang mood untuk meneruskan tontonan....heheheh...
Lagi satu....Senior Executive aku pun turut terkena sampukan mendownload filem yang aku telah sebarkan ke dalam kepala dia...hahahaha...baru dia tahu...perasaan mendownload itu bagaimana....puas dan bahagia...

----------------------------------

Tiba-tiba..aku rasa sesuatu...yang tidak dapat ditanggung lagi...huhuhuh...
Kamu semua fikir apa??aku dah rasa mengantuk laa...heheheh..tertipu ya???
Baiklah...aku undur diri ya teman-teman semua...jaga diri...ingat orang yang tersayang...
Salam sayang dariku..
ASSALAMUALAIKUM...

----------------------------------

p/s : "Hilangku bukan kerana cinta, hilangku bukan untuk menyiksa, bagiku semua tiada berharga biar ku telan semua derita......" - OST Syah Jihan


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...