Mix Story Mory

ASSALAMUALAIKUM semua.. :)

Kembali aku di sini...ingin bercerita perihal diriku hari ini...cewah..seriusnye ayat... -.-

------------------------------------------

Hari ni..ak jge bahagian receptionist selama setengah hari....sbb turn company ak plak yg jage...
Memang bapak bosan n mengantuk....dh la kelmarin aku tdo bapak la lewat...pastu...dpt keje cm ciput je kan...memang rase nk terlentok kiri..terlentok kanan...last3...terus terlentok ke dpn....*mknenye terus tdo kt atas meja tuh...Huish....nasib baik sekejap je aku terlena...kalau tak...meletop la ofis tuh...hehehehe...

Hari ni jgk...aku pergi satu gedung jual kasut murah3...memang murah...aku beli 3 kasut dgn jumplah RM50...pergh...best gile perasaan tuh....baru aku tau dpt tau mcm mane perasaan watak dlm cite SHOPAHOLIC tu....hahhahhaha...sangat menakjubkan....<3



------------------------------------------

Malam td...aku telah pon melawat i-City yang org dok canang satu Malaya...last3..aku je yg tak pegi lg...sadis tak? -.-

Lagi pon..BFF aku ckp...dulu lagi advance pokok3 die...lg banyak..sekarang mcm hidup malu, mati pon cm segan3 je kan...tp bile tgok balik...ade renovation sikit kt dlm i-City tuh..haish..lantak pi laa..janji aku dh menjejakkan kaki ke sana...tk de la batak sangat lain kali kan... -.-

Tujuan asal nk g i-City ni sbb nk tgok bola kt padang die tuh...BFF aku ckp ade skrin besar kt situ...biasenye klu ade bola...die pasang live...tp hari nih tk de plak....panas je...-,-
Kitorng leh dgr bunyi org jerit Gol!!!!!! melalui tingkap aku mase aku drive je....setiap kedai mamak or Mcdonald yg aku lalui...ramai gile bai smpai ade yg berdiri3...tamo duduk....dasyat3...

Percaya atau tidak...ak yg drive kereta kancil bapak BFF aku...sekali lg..hebat tak??hahahaha...bapak ar poyo....tak tau plak aku bawak kete cam hampeh kot..laju je lebih...tapi jalannye tah betol ke tidak...*saya failed dlm bab jalan..harap maklum -.-

Sampai satu jalan tuh...aku patut belok kiri...boleh plak terlajak dan aku pulak...ape lagi..amik keputusan drastik dengan belok ke lorong yg bertentangan dgn jaln ak...siap ade bunyi Drift lg...tk boleh tahan langsung....hahahahaha!!!aku, BFF and adik3 BFF aku memang bantai gelak habis dgn tindakan lawak aku tuh....walaupun agak berbahaya....tp hasilnya sgt memuaskan.. :DD

Ade beberape puluh keping gmbr yg kitorg snap tp tk disharekan kt sini sbb gmbr tu kt hp BFF aku...so...tggu esok je la ek...harap bawa bertenang dn bersabar ya... :)

------------------------------------------

Baru aku sedar sesuatu...betapa aku bodoh dlm menilai orang...benda yg paling aku takut...berlaku jgk....hurm...tp tk pe la...jodoh kite untuk mengenali kan..ingat tu Yulia...

Betapa aku nmpk perbezaan itu...boleh tk aku buat bodo je?tp tk boleh...aku yg rugi..hilang kawan...:(

Aku baru perasan sesuatu mengenai diri aku....daripada zaman skul smpai la nih..
Aku pasti akn bertemu dengan org yg kecewa or baru clash...-.-
Seriously!!!klu nk bgtau kt sini...lupekan je la...malas aku nk cite satu per satu...


Knp ek?mmg aku ditakdirkan mcm tu ke?bg la aku jumpe dgn org yg free dr segla mcm mslh sperti itu...yg sempoi..tk de sejarah pape pon...haish...ssh kan nk jumpe org mcm tu...1 dlm berjuta kot... -.-


------------------------------------------


haiyaaa...tk pepasal aku jd Admin utk Geng Blogger Malaysia kt Facebook...ini sume gara2 En Tengkü Nímá Nížám ...haish...tk pe laaa...aku sahut cabaran tu!!!yeah!!!!*kene rajin update blog la gamaknyeye... -.-


Aku kne cari jln nih..utk mencantikkan lg blog aku...design skang ni cm simple sgt je kan...nk jgk gune grafik3 bagai....tp kene mintak tolong ajarku sifu nih...tapi siapa sifu aku?nak mencari lg satu hal..haiyaaa...-.-

Ok laa...nt pape hal...aku inform lg yeah....see yeah!!!
ASSALAMUALAIKUM... :)

------------------------------------------


Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?