Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"

ASSALAMUALAIKUM semue!! yeah!!! :D

First time ni masuk benda alah cmnih...cm bes je an....heeeeee....
Korang mesti nmpak Banner di atas ni kan?kacak tk org dlm gmbr tu?lelaki..opkos kacak kan... <3

Klu tk nmpak Banner tu....g amik kanta besar...letak kt depan skrin lappy...tk nmpak gak aku tak tau laa... -.-

Ade rezeki...ade la kan...just nk testing mesting je nih....GA ni abg hensem dalam Banner atas ni yg buat...name die Eqbalzak. Kalau korg sume nk join...boleh sesangat weih...just * klik sini *  je ok..... :D


And then..die suh aku tag org plak....siape yg sggup jd mangse tk bertauilah aku nih?? hah..aku tau siape...nk tag Nurfa Hazliani laaa....boleh? Boleh aje kan....meh la kite join sesame!! :))

-------------------------------------------------

p/s : harapharap aku bertuah...INSYAALLAH -.-


Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?