AKTIVIT PERTAMA 2011

ASSALAMUALAIKUM semua!!

Hehehe...2011 menjelma jua ya...bukanlah nak sambut....tapi just nak share aktiviti pertama aku pada hari pertama 2011...*walaupun terlambat nak post kat blog -.-
Aktiviti aku tu pun..biasabiasa je..tap nak share jugak!!tak kira!! :)

Aktiviti aku itu adalah berjogging!!!yeah!!!setelah sekian tak berjogging...akhirnya...sampai juga hasrat aku untuk berjogging...walaupun badan aku orang kata macam elektrik yang terpacak kat tepi jalan nun....tapi lemaklemak yang ada perlu dibanteras supaya dapat digunakan dengan sebaik mungkin...
Tak adalah dok terperap je kat saluran darah kita...lastlast...kena sakit jantung...SUBHANALLAH...mintak dijauhkan...

Ni aku nak share gambargambar aku time jogging!!muahahah!!


Lorong rumah aku ;)

Taman BHP *orang yang panggil, bukan aku -,-

Buaian *dah lama tak main, batak sikit -.-

Sampah tu menyemak tol -.-

Jongkang-jongket ;P

My little "Bodygourd"

Setelah membakar lemak, aku menambah lemak balik  -.-


Nampak sedap plak -.-

Heeee...best kan??so mari la kita beriadah, bersenam dan merehatkan minda dari stress yang mencengkam jiwa kita sekian lama...cewah....macam kaunselor pula....:)

Ok...Tu je la nak share..nak lebihlebih...tunggu next entry ok?bagus...:D
ASSALAMUALAIKUM

-------------------------------------------------


Comments

intan said…
ahha...
bagus bersenam ni..
mari kita amalkan bersama.
cewah..heeee :D
Yulia Fajrin said…
intan :
betol3 ....
mari bersenam bersama3 ok...:D

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?