Monday, January 10, 2011

AKU TAKUT MASUK BILIK AIR!!!



ASSALAMUALAIKUM!!!

heeeeee!!!serius la weih!!!aku takut nak masuk bilik air ni!!!sejak dua menjak ni...'seram sejuk' je aku nak masuk bilik air rumah aku...rumah orang lain..aku belum cuba lagi la...-.-

Haiyaaa...nak mandi pun susah.....makin lama...makin berat punggung nak masuk bilik air....aduh!!!!korang tanya kenapa aku takut masuk bilik air??adeh..ni yang susah nak menjawab balik nih....hurm....



Huhuhuhu....sebenarnya....sebenarnya.....air dalam bilik air tu...SEJUK sangat laaaa....-.-"
Betul....tak tipu!!!macam air telaga kat KAMPUNG PINANG NAN SEBATANG...*macam penah pergi je....nama pun betul ke tak tu...-.-

Adoi!!!!ni yang rasa nak beli pemanas air letak dalam bilik air rumah aku....baru la sedap sikit...kehkehkehkeh...ada sesapa nak hulur pemanas air kat aku???dekut tul..ala..tak pe laaa..tunggu gaji 6 bulan lagi...aku beli laa...-.-

Doakan aku selamat di dalam bilik air!!!!awwww!!SEJUKKKKKK!!!
ASSALAMUALAIKUM!!!

---------------------------
YF : Teringin nak mandi sungai 
kat JANDA BAIK lagi :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...