Monday, January 10, 2011

ANUGERAH JUARA LAGU 25

ASSALAMUALAIKUM!!!



Sekarang ni...aku nak buat entri pasal AJL 25 yang baru sahaja melabuhkan tirainya...tapi aku bukan nak meluahkan rasa tak puas hati atau apa pun..just nak buat review je....nak cakap lebihlebih pun...tak guna da..orang dah menang kan...tahniah je la yang boleh korang semua berikan...ye tak?Tahniah juga kepada semua FINALIST AJL25!!!

Ni dia senarai pemenangpemenang AJL25 :



1) JUARA
ANA RAFFALI - TOLONG INGATKAN AKU
2) TEMPAT KE-2
MEET UNCLE HUSSEIN - DRAMA KING
3) TEMPAT KE-3
HAFIZ - NOKTAH CINTA
4) VOKAL TERBAIK
HAFIZ - NOKTAH CINTA
5) PERSEMBAHAN TERBAIK
FAIZAL TAHIR - HANYUT

Tahniah kepada mereka semua...kepada yang nak mengutukngutuk tu...lupakan je lah hasrat anda tu ya...nasi dah jadi bubur pun...heheheh...walauapaapa pun...terpikat dengan persembahan TOMOK dan YUNA!!!anda memang hot!!!

Jom kita dengar nyanyian JUARA AJL25!!*pause dulu playlist aku ok :D





Kepada yang tak berapa nak dengar lirik dia....baca sini ok..:)

Jangan disusun kata-kata penamat 
Jangan disebut baris ayat keramat 
Biar lenyap diserap sunyi 
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa


Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku 
Kisah kita
Have a nice day!!
ASSALAMUALAIKUM!!


--------------------------------
p/s : Sempuranya cintaMU :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...