Sunday, January 23, 2011

SEMACAM PULA RASA HATI NI



ASSALAMUALAIKUM!!

Aku mula rasa tak sedap hati pasal sesuatu...patutkah aku teruskannya??atau patutkah aku menghentikan segalanya??tapi aku berat untuk meneruskannya....berat lagi untuk menghentikannya...macam ni??bila aku terbaca atau ternampak...hati aku jadi berdegup laju...mata mula rasa panas...kepala jangan cerita la..makin berdenyut...kenapa ya??aku cuba sedaya upaya untuk membataskan segalanya...

Yang itu..aku tak tahu apa masalahnya..macam tak suka ja..tapi dengan ini..suka pula..siap..erk...macammacam laa..jauhkan aku dari buruk prasangka YA ALLAH..

Tapi yang aku pelik tu...kenapa ia tetap hadir??aku tak nak tu semua...aku mintak jauhkan lagi..cukup..cukup...aku dah penat dengan semua perkara yang remeh macam ni..tapi sebab benda remeh ni lah aku jadi tak tentu hala dibuatnya...YULIA FAJRIN!!cuba buat relax ja...cool...chill....jangan menggelebah sood!!bertindak matang dalam segala hal...

Aku tak patut biarkan emosi aku menguasai minda yang serba terbatas ini...aku harap tiada apa yang akan terjadi...tiada siapa yang akan berasa hati...tiada yang akan rasa rugi...harapharaplah...aku cuma berharap je laa....yang pasti..aku kena bersiap sedia dari sekarang...kena pasrah dan redha dengan ketentuanNYA...INSYAALLAH..mudahmudahan...

ASSALAMUALAIKUM ya.. :)

--------------------------------

YF : Sekejap bahagia, sekejap merana

2 comments:

arep_lockermonth said...

betul tuh! kite kene sentiasa bersedia dengan ketentuan illahi!

DiriKu said...

@arep_lockermonth : terima kasih ya En Arep!! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...