Thursday, January 6, 2011

BILA SEMANGAT SATU MALAYSIA WUJUD

ASSALAMUALAIKUM semua!!!yeah!!

Heeee...SATU MALAYSIA...pe la yang aku dok cakap benda tu...aku ada baca satu entri ni...itu pun aku tengok dari BEN ASHAARI....ala..blogger hot tu....waaaa....memang kagum kot...macam mana bila orang yang tidak kita kenali dan berbilang bangasa boleh berborak sakan dalam jangka masa yang singkat??


Kalau aku..compirmcompirm dah malumalu bhai....lagilagi speaking in English gitu...tah aku paham ke tak....hahahahha...

Ni ayat dia yang wat aku rasa macam nak join sekaki plak dengan diorang : -
"tym tu aku rase mcm SATU MALAYSIA sgttt..... sebab, malay,chinese,indian,foreigner... we are all strangers to each other..but then...we talked to each other! huhu.."
Hohohoh...korang usha la entri ni ok...empunya blog nama dia Farhanieza .

Kalau bukan kerana SATU MALAYSIA pun...kita kenalah hormat bangsa dan kaum lain juga..ye tak??baru lah sesuatu negara tu aman dan sentosa...

ASSALAMUALAIKUM :)
---------------------------------
p/s : Ada orang cakap aku ramah....benarkah? -.-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...