Monday, January 10, 2011

BILA STATUS 'SINGLE' AKU DIPERTIKAIKAN

ASSALAMUALAIKUM!!


Hohoho...title macam apa je kan...-.-
Serius ni....betul...owh..kenapalah aku SINGLE????why???why???why???

Al-kisahnya begini..Senior Exec aku yang comel lote tu....tetiba je bertanyakan soalan yang sangat kawkaw bagi aku...hahahaha!!

Senior Exec : Lia, bila kau nak ada pakwe? *lebih kurang la soalan dia -.-
Aku : Apalah akak ni....tanyalah saya...bila nak beli kereta ke...beli rumah ke..ni tanya soalan macam tu....-.-"
Senior Exec : Itu akak dah tau jawapannya..."Tak tau lagi la kak.." *ceit....macam mana dia leh tau buah fikiran aku nih?-.-
Aku : Tunggu lagi 14tahun la kak....*dengan confidentnya aku menjawab, padahal tak tau la...-.-"
Senior Exec : Dah tua la kau nanti...
Aku : Tua la kak....*dalam hati..betul ke 14tahun ni? -.-


Haiyaaaa.....cobaan...cobaan...kepada calonku...cepatcepatlah ya...pinang aku..hahahaha!!!*guraugurau...<3

Sebenarnya..aku tak berapa nak kisah sangat pasal kahwin ni...sebab...aku masih dihantui oleh kisah lampau aku...senak perut aku bila fikir balik...rasa macam tak layak bila nak dekat dengan orang...tapi siapa tak nak rasa disayangi, diperlukan dan apaapa la pasal hubungan ni...cuma..hmm...lupakan je la...

Doakan aku ya agar aku boleh lupakan kisah lampau aku...;(
ASSALAMUALAIKUM..

---------------------------
YF : Sang mantan ;(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...