Saturday, January 8, 2011

CALON PEKERJA TERBAIK???

ASSALAMUALAIKUM semua!!!!


Hah....bacakan tajuk kat atas??hahahhaahhaa...aku pun baca gak...tu yang agak terkejut sikit...:D


Penat woo -.-

Aku jadi CALON PEKERJA TERBAIK kat syarikat yang aku kerja sekarang ni...gempak tak weih????tak gempak??bagi aku gempak kot....ye laa...bila dapat tahu tu....aku rasa macam nih...


Benarkah?

Hahahahaha!!!serius lawak!!!rasa macam diawangawangan kejap...tu baru TERCALON...belum menang lagi...kalau menang...aku buat muka macam ni kot..


Aku ke???

Kehkehkehkeh!!!kalau menang korang tau dapat apa??MOTOR bai!!!rezekirezeki...haish.....belum menang lagi ok CIK YULIA..sabarsabar....hahahaha
Actually, aku tak sangka pun tercalon....tak amik port sangat pasal anugerahanugerah nih...hahahaha...tapi dah tercalon pun kan...hanya mampu ucap..ALHAMDULILLAH...syukur...nikmat nih...:D


Kalau menang..aku inform ok!!pray for me...PLEASE!!!:D
ASSALAMUALAIKUM!!


--------------------------------------------
p/s : AJL 25 :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...