Sunday, January 2, 2011

FAREWELL

ASSALAMUALAIKUM ya sahabatku...

Entri kali ni..istimewa buat sahabatku...yang bakal akan berpindah ke tempat lain..bukan lah ke luar negara atau negeri...tapi cukup lah mampu membuat aku rasa sedih dan hiba....tak perlu lah aku beritahu nama dia kat dalam ni...cukup aku saja yang tahu...


Aku baru kenal dia dua bulan tapi rasa macam dah kenal lama sangatsangat....pelik kan?
Dah macammacam aku gaduh dengan dia...macammacam juga aku merapik meriban dengan dia....haishhh...
Rasa perit pula tibatiba....dia akan balik dua minggu sekali atau sebulan sekali....tapi still rasa macam jauh sangat...

Rasa sedih dengan kepergian dia...korang mesti ingat aku ni gelabah la bagai..tapi inilah fakta....bukan auta lagi tau....
Ada beberapa nasihat dia yang buat aku rasa lagi terharu dan sedih....

- Jangan tinggal solat
- Jaga aurat
- Jangan tidur lambat
- Jaga tingkah laku

Weih...kalau korang kat tempat...apa korang rasa???aduuuuuhh.....rasa nak nangis pun ada....

Kepada sahabatku....aku doakan kau semoga berjaya...bahagia selalu...be yourself ok...

Ingat famili kat rumah...ingat aku jugak k..





Farewell....
ASSALAMUALAIKUM :(
-----------------------------------------------

p/s : Terpegunku mendengarmu (^^)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...