FOBIA DENGAR PERKATAAN "JODOH"



ASSALAMUALAIKUM!!

Aku fobia dengar perkataan "JODOH"???apa kes de???
Entah laa..aku pun tak tahu...tapi bila jumpa sahabat lama...laju pula mulut aku tanya diorang..

"Bila nak kahwin?"
"Dah ada calon ke belum?"

Hah..amik korang soalan aku...hahahaha...tapi...kenapa aku tak suka bila orang tanya aku macam tu????
Bukan tak suka sebab menyampah..just..macam...tak selesa....argghhhhh!!!aku stress bhai!!stress!!!

Haiyaaa!!!mental aku macam ni!!so please!!siapasiapa yang kat luar sana....jangan teringin nak tanya aku pasal jodoh, ok??biarkan ALLAH yang tentukan...aku malas dah nak fikir...-.-

ASSALAMUALAIKUM..:(

-----------------------------

YF : Bila hati sudah terpaut

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?