KENAPA KORANG BUAT BLOG??



ASSALAMUALAIKUM!!!

Soalan cepumas tu bhai...hah..jawab..jawab...-.-
Aku??KENAPA AKU BUAT BLOG??hurm...aku buat blog sebab nak luahkan apa yang aku rasa...nak menulis kat diari....tulisan macam cakar sampah...serius nih...kalau taip..kemas sikit...tak ada la carca marba ja kan...kadangkadang tu...aku pun tak paham apa aku tuli....heeee...

Tapi sekarang ni..dah advance sikit..nak share infoinfo...nak berkenalan dengan para blogger...dan macammacam laa...nak juga share ngan pembaca apa yang aku tahu...ye tak??tak ada la aku bebel sorangsorang kat dalam blog ni...tapi kalau dah terpaksa bebel sorangsorang..nak buat macam mana kan...nak tahu luahan isi hati aku....korang boleh klik kat BICARA HATI dan ILHAMKU di ruangan SITUASIKU....ada kat sidebar tu..cari ler...-.-"



Kumpul FOLLOWER??ada jugak kot terdetik kat hati ni..tapi itu semua aku tak ambil berat sangat pun...kalau ada yang sudi baca entri aku pun...dah cukup berbangga hati ni..bak kata ADNAN SEMPIT...dalam hati ada taman gitu!!! *winkwinkwink <3
Tapi kalau ada orang yang follow aku...INSYAALLAH...aku akan follow balik ye..jangan risau..aku takkan menghampakan follower aku...SHARING IS CARING, kan? :D



NUFFNANG???aku sebenarnya tak berapa arif sangat pasal NUFFNANG ni...aku letak je laa...cukup syarat...hehehhehe...kalau ada rezki..dapat la benefitnya..kalau tak ada...simpan buat pekasam je la kat dalam blog aku ni....kuikuikuikui!!!

Ok la!!See yeah!!Korang pula..kenapa korang buat buat blog ye? :D
ASSALAMUALAIKUM!!

-------------------------------------

YF : Rasa macam blogger baru pula :D

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?