Thursday, January 27, 2011

KERANA ISO, AKU JADI KEBULUR!!



Adeh..kebulur tu sadis sangat ye tak??Tak adalah...minggu ni, maksud aku...esok dan lusa...ada audit ISO kat pejabat aku...haiyaaaaa!!!buat kerja punya pasal...sampai balik lewat dari waktu habis pejabat...aku jadi lapar gila kot!!!tak memenah aku rasa macam tu tau tak...padahal tengahari dah melantak nasi lauk ayam goreng..keluar je dari pejabat, terus aku pergi pasar kat sebelah pejabat aku..beli roti atas dia daging/ayam burger tu..pergh!!!sedap dow!!hahahah!!ishishishs...terukteruk..membazir tul..tak menyempatnyempat balik rumah =.=

Tapi aku musykil sikit la..Manakah perginya saki baki makanan tengahari aku tu ek??Hah...aku pun tak tau nak jawab...dan esok..aku nervous!!Sebab..nak kena audit kan...walaupun bukan aku yang disoal, tapi aku tetap merasakan debaran Senior Exec aku dalam Purchasing Department...*padahal aku berdua je dengan Senior Exec dalam Purchasing Department tu -.-

Aku harap...tak ada la kena apaapa dengnan department aku..kesian Senior Exec aku karang...;(
Fuh kanan, fuh kiri...selamat la esok!! -.-

Ok laa...next entri!!macam biasa la kan.. :D
ASSALAMUALAIKUM!!

-----------------------------

YF : Berdebar selalu :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...