Tuesday, January 25, 2011

PURNAMA MERINDU

Lagu SITI NURHALIZA ni dah lama sangat..tapi selesa didengar berulang kali...bila dengar lirik dia...terasa pula kat hati ni...

Hurm...aku paling suka part ni...

"Hiaskanlah cinta di jari manisku"

Papehal..mehlah join layan sekaki...heee..aku tahu suara korang semua sedapsedap belaka kan..takpa..nyanyi untuk diri sendiri je ok... ;P




Lirik : -

Bermaknakah tiap baris kata-kata
Ataukah hanya dibibir saja
Bersungguhkah rindu yang engkau pamerkan
Ataukah sekadar hanya lakonan

Rindu... telah melekat dalam hatiku
Walau awan berlalu
Rinduku... tak berubah... arah

Purnama mengambang... cuma berteman
Bintang berkelipan dan juga awan
Siapa tahu...
Rindu yang mencengkam di hatiku

Aku meminta pada yang ada
Aku merindu pada yang kasih
Aku merayu padamu yang sudi... merindu ku

Purnama mengambang berbagai warna
Bila embun pun datang bintang purnama
Tinggallah aku sendirian bertemankan malam sepi

Aku meminta pada yang ada
Aku merindu pada yang kasih
Aku merindu padamu yang sudi memujuk

Hiaskanlah cinta di jari manisku
Sinarkan bagai gemerlap kencana
Tandakanlah kasih dimercu kalbu
Serikanlah purnama yang merindu

---------------------------

Selamat mendengar...
ASSALAMUALAIKUM :) 

---------------------------

YF : Yang sudi merindu

2 comments:

Novelgurl said...

Assalamualaikum

waa..lama tak dgr lagu nie dh..leh lak jumpa kat sini hahha..tq2

DiriKu said...

@Novelgurl : heeee...welcomewelcome...enjoy urself :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...