Saturday, January 22, 2011

RAHSIA ITU



ASSALAMUALAIKUM semua...

Hmm..korang ada rahsia?kecil ke?besar ke?pasti adakan..aku pun ada...banyak jugak laa...hurm...

Tadi..aku baru mengetahui sebuah rahsia yang paling berat pernah aku dengar...tak terbayang aku selama ni...akhirnya...aku telah berjumpa satu kisah hidup yang sememangnya nyata lagi betul...

Bayangkan..korang simpan rahsia sorangsorang..tak ada siapa pun tahu...berat tak bahu nak pikul??
Orang lain sibuk cakap kita ni begini..kita ni begitu...tapi...ada diorang tahu perihal sebenar??
Dah tahu...baru ternganga mulut seluas periuk belanga...terkejut punya pasal...

Benar kata pepatah Melayu...berat mata memandang...berat lagi bahu yang memikulnya...
Kita ingat...dia cool je..chill je...dalam..siapa yang tahu...berperang dengan segala bagai rasa...SUBHANALLAH..

Hebat sungguh dia...sekiranya aku berada ditempat dia..aku sendiri...tidak pasti...apa yang akan aku lakukan...
Aku harap...dia tabah mengatasi dugaan ini..INSYAALLAH...

Bila kita tahu sesuatu rahsia yang kita rasa macam sungguh berat...kita akan turut terasa sedihnya...betul...sedih sangat..siap menangis lagi...

YA ALLAH...Kau permudahkanlah dugaann ini untuk dia...tenangkanlah jiwanya...AMIN...

ASSALAMUALAIKUM 

----------------------------------

YF : Tidakku mengerti apa mahumu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...