Thursday, January 27, 2011

RAMAI BETUL "ANAK" AKU NAK KENA MONITOR

ANAK???Since bila aku ada anak ni??anak tekak ada laaa...kehkehkehkeh...bukan anak dalam klasifikasi manusia la maksud aku....-.-


Maksud aku "ANAK" tu aku punya laman sosial..hehehhehe...bikin gempak je kan....nak jaga diri sendiri pun tak terlayan, ni pula nak jaga anak terjaga dowh..mana nak layan FACEBOOK...mana nak layan TWITTER...mana nak layan TUMBLR...FORMSPRING...BLOG aku lagi...MYSPACE (ni la yang paling jarang aku buka)...FRIENDSTER je aku dah delete akaun..begitu juga dengan TAGGED!!Aku tak suka laman sosial ni!!macam hapa je..ehe...buat apa marah ni..chillex sudah...:D

Korang macam aku tak??Mesti tak terlayan juga kan??Tapi aku pelik tul..yang update entri bapak banyak gila dalam sehari!!!ni oang pun aku tak tahu macam mana diorang bajet masa...siap BW bagai..dasyat...mata aku pun dah ngantuk gila sekarang...nak update lagi ke tak??ke tak??tak ke??

Tunggu je lah ye....:D
ASSALAMUALAIKUM!!

-----------------------

YF : Beautiful Monster :)

3 comments:

mie said...

tu dia...
myspace, frenster n tagged
memang gue dah lupakan..
ehheee

Wan Fakhrul Rin said...

Haaa. tahu xpe. skrg ni da la musim exam. nak update satu entri pun, cam gampang nak selitkan dlm jadual. hahaha

DiriKu said...

@mie : tahu tak apa..paling tak suka TAGGED..mengarut jee.. -.-

@Wan Fakhrul Rin : hahahaha..paham..paham..sangat paham.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...