Tuesday, January 4, 2011

Rendah Diri

ASSALAMUALAIKUM semua!!!

Wohoooo....RENDAH DIRI...penah tak korang semua rasa macam tu?Tipu la kalau korang tak penah rasa macam ni..melainkan korang ni memang belagak, sombong dan suka mendabik dada yang tak berapa nak bidang tu...hahahaha...

Kucing ni pon pandai rasa riak pula -.-

Entah laa....kadangkadang tu...rasa macam useless gila kot...rasa nak bagi penumbuk je kat muka aku ni...tapi aku tau..korang mesti cakap boleh je..kan?kan??aku tau daa...-.-

Aku rasa...apa aku buat...semua serba tak kena...itu tak jadi..ini hancur..sana terabur..sini lagi laa..habok pun tarak...sedih wooo...sobsobsob...

Sampai malu weyh nak tunjuk muka ;(

Bila korang rasa macam ni...pe yang korang buat??menangis??melalak??lari masuk bilik??terjun bangunan satu tingkat??lari satu padang bola sepak???apa daaa....aku buat apa tau..aku duduk diamdiam kat kerusi aku...hahahaha...muhasabah diri orang kata...tangan ngan mata buat kerja..tapi fikiran dan hati...asyik menyumpahnyumpah diri nih...ishishish..tak baik tau Yulia...jangan buat benda tak senonoh ok...-.-


Walauapapun..back to basic ok...banyak istighfar...ingat Allah...tabahkan diri...kuatkan iman...eceh..dah macam Ustazah daa....-.-

Dah la tuh...harungi dugaan yang ada dengan tabah tau Yulia...tingkatkan diri lagi...don't give!!!yeah!!! *padahal aku selalu rasa macam tu...;(

Ok...jumpa entri seterusnya ye...
ASSALAMUALAIKUM

--------------------------------------------------

p/s : Hati bergetar lebih kencang...mengapakah? 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...