Wednesday, February 23, 2011

AKU TAK PANDAI BERBLOGGING

Aku tak pandai berblogging..aku akui itu..ayat aku semua ikut suka hati..ayat aku semua carca marba..

Idea semua tak boleh pakai...semuanya mengarut...pembaca naik muak tengok entrientri aku..siap pulaukan aku punya blog lagi...

Ok..atas ni cuma metafora saja..tiada kaitan dengan utara dan selatan...barat dan timur tu ada sikit lah....
tapi betul..aku tak sehebat mereka...jauh sangat...pakai jet ski pun belum tentu boleh kejar....

Aku kuat merepek...tapi mereka merepekmeraban!!!
Aku memang santai...tapi mereka lebih santai dan chill!!
Aku selamba...tapi mereka lagi selamba kodok!!
Aku peramah...tapi mereka terlebih peramah!!

Aku hilang dalam tujuan aku kat sini...aku rasa..sebab terlalu ramai blogger...terlalu ramai ragam...terlalu ramai pesona bintang dalam arena blogger nih...eh..bukan aku tak suka...tapi aku memang dah tak ada tempat la kiranya kalau nak duduk sebaris...nak menyelit kompom kena halau punyalah...hahahaha..

Papehal...aku akan teruskan juga minat menaip aku nih...*subjek menaip aku masa dip dulu hampir terkantoi tapi nasib baik tak...TERIMA KASIH EN NORMAN!! XD
ASSALAMUALAIKUM


-----------------------------

YF : Esok budak asrama/teknik cuti ke???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...