ALKISAH URL BLOG AKU

Saja nak share...kenapa aku ambil url KISAHTAKSEMPURNADARIKU tu...sebenarnya url lama aku GADISDARIBULAN rasanya...tapi nak tukar..tak nak dah guna url tu...jadi..timbul KISAHTAKSEMPURNADARIKU tu dari lagu SAMSONS..KISAH TAK SEMPURNA...aku suka lagu ni..dulu..aku tujukan lagu ni dulu khas untuk ex aku...haish..teringat kembali nostalgia lama...

But it's ok..past is past, right?aku suka lagu ni sebab aku pernah cakap..maaf...aku tak dapat nak berikan KISAH YANG SEMPURNA dalam perhubungan kitorang..dan lagu ni sangat sesuai waktu tu...lagipun SAMSONS tengah naik dengan lagulagu mereka waktu tu juga...


Lirik :-

aku memang tak berhati besar
untuk memahami
hatimu disana

aku memang tak berlapang dada
untuk menyadari
kau bukan milikku lagi

ref:
dengar dengarkan aku
aku akan bertahan sampai kapanpun
sampai kapanpun

wow.. wow…

maafkan aku
yang tak sempurna tuk dirimu
usailah sudah kisah yang tak sempurna
untuk kita kenang

andai aku dapat merelakan
setiap kepingan
butiran kenangan indah

andai aku sanggup menjalani
setiap detik
dan waktu mendatang 

Sesungguhnya aku tak mampu nak bertahan sampai saat ini..maafkan aku..dan aku banyak belajar dari kesilapan lalu..INSYAALLAH..aku takkan ulang lagi..dan ALLAH pasti akan bersama aku..:)
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------

YF : Aku nervous nak pergi konvo -.-

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?