Thursday, February 10, 2011

APA YANG ADA DALAM BEG TANGAN ATAU BEG GALAS ANDA???

Yeah...aku ingin kupas di sini..kalau korang keluar je dari rumah..apa yang korang selalu bawa dalam BEG TANGAN atau BEG GALAS??

Contoh dari EN GOOGLE

BEG TANGAN aka PEREMPUAN :-

  • PURSE
  • PHONE
  • CERMIN @ PACK POWDER
  • LIPSTICK atau LIPBALM
  • LOSYEN
  • EYELINER
  • MAKE UP
  • TISU
  • TONER
  • SIKAT
  • PERFUME
  • AKSESORI

Contoh dari EN GOOGLE

BEG GALAS aka LELAKI :-

  • PHONE
  • LAPTOP
  • MP3
  • KOMIK
  • SIKAT
  • MINYAK RAMBUT
  • PERFUME

Haik..apa pasal PEREMPUAN punya barang lagi banyak daripada LELAKI ni???Janganlah marah aku pula..ni secara generalnya ok...ni benda pertama yang terlintas kat fikiran aku...actually..tak semua yang akan berpelakuan seperti di atas...heheheheh..ampunampun...PEREMPUAN pun ada yang bawa BEG GALAS kan?so tak semestinya dia kena bawa komik juga, ye tak??

LELAKI atau PEREMPUAN..sama je..silap haribulan...ada LELAKI yang bawa losyen dengan pencuci muka..hahahaa..tak mustahil ok??

LELAKI ada bawa BEG TANGAN ke??setahu aku la kan..ada dua jenis ja :-

  1. SUAMI atau KEKASIH (takuttakut BEG TANGAN ISTERI atau KEKASIH kena ragut)
  2. MAK NYAH (maaf ya)
Setuju??angkat kaki..yang pakai seluar je laa..yang pakai kain pelekat tu..jangan la angkat pula..tak senonoh betul -.-
hehehe...ASSALAMUALAIKUM :)

-----------------------

YF : Doa Kekasih Buat Kekasih

3 comments:

mary ann ;) said...

selalunya beg sy penuh ngn buku jek sbb kena pegi kls,,,hahahahaha ;) ;) ;)

tp itulah, kot mn pun mst brg pempuan akan byk dr laki punya..kan??

husna mukhtar said...

bawak spek. bedak. perfume. ubat gigi. berus gigi. kunci2.

arep_lockermonth said...

arep jaran palk bawak beg!hihi~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...