Wednesday, February 2, 2011

APAKAH YANG BERLAKU DI MESIR???



Aku pun kurang tahu apakah  yang berlaku di Mesir sehingga rakyat di sana merusuh begitu teruk sekali...bayangkan 6000 banduan yang kita tak tahu dah bertaubat ke tak..terlepas dari jeriji besi???hah...ternganga tak??kalah cerita PRISON BREAK...tak payah nak susahsusah cari jalan nak keluar...haish...

Yang aku tahulah kan, rakyat kat Mesir nun merusuh sebab suruh Perdana Menteri Mesir letak jawatan sebab tak menjalankan tanggungjawab beliau sebagai Perdana Menteri.. *layak lagikah aku gelar dia 'beliau'? -.-

Nak tahu keadaan di sana??sila klik sini.

Terukkan??Ni pula..yang aku usha dari entri BABY FARAH...sila jenguk blog beliau untuk bacaan lebih lanjut..


Aku yang baca ni...rasa macam...YA ALLAH...teruknya!!begitu dasyat sekali keadaan di sana sampai rogol, rompak dan sebagainya!!aku harap, biarlah kesudahan di Mesir ni berakhir dengan baik...

Kita doakan mereka semua selamat ok..INSYAALLAH..mereka semua ok....
Pada sesiapa yang tahu berita lebih terkini...kongsikan bersama ya..*maaf, saya tak tengok berita hari ni
ASSALAMUALAIKUM!!

-----------------------------

YF : Harap Pelajar Malaysia di sana selamat hendaknya

2 comments:

ceritasekupang said...

semua yang berlaku pasti ada hikmahnya...segalanya telah diaturkan olehNYa...

DiriKu said...

@ceritasekupang : betul tu..huhuh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...