Wednesday, February 23, 2011

BEN ASHAARI KEJAM!!!!

Kejam!!kejam!!kejam!!!sanggup BA anaktirikan aku!!aku tak sangka dia buat aku macam ni!!!huh!!pantang nenek moyang aku!!!tak apa..ada hari aku balas balik!!biar padan muka dia!!!


Hahahahahhahaha!!!aku marah BA macam tu sekali ye???jangan percaya ok....sebenarnya..aku perasan kat blog beliau..aku dah tak ada dalam senarai BLOGLIST beliau...yang ada blogblog yang mantop je..sobsobsobsob...sedih juga...tapi its ok...itu cabaran buat aku...eceh..macam lah aku ni kuat sangat ye...hahahhaha....BA....maaf ye..terkasar bahasa pula..lakonan je tu...ada bakat tak?? XD

ASSALAMUALAIKUM

--------------------------

YF : Hampa dengan harapan

3 comments:

azharr said...

salam...sabo2..sini pon ada katak...hehe..ker sy sorang jer yg nampak

Biey said...

ben ashaari memang kejam...[ceehh ..saja nak menyimbah minyak kat api yg tengah hot..]..takde lah memain je..

DiriKu said...

#azharr : hahahahha...tau takpe..tapi saya dah tak nampak daa XD

#Biey : ishishish..jaat ek XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...