BILA AKU ADA DALAM BLOGLIST BEN ASHAARI



Hahahahaahahahahhaahhahaahhahahaha...aku nak gelak kayaaaaaa!!!!ishishishishish...teruk tul perangai anak dara sorang nih -.-

Heee...korang ni...asyikasyik..tak caya...asyikasyik tak caya...tak caya...terjah la kat blog BEN ASHAARI nun....kat area BUAH CEMPEDAK DI LUAR PAGAR tau...esok aku pergi kerja...senyum je la aku....macam jumpa pakwe gamaknyaa...hahahahah...

Tak sangka gila aku ada dalam bloglist beliau..huuuu...musykilmusykil...macam mana la aku leh terpilih ek...memang aku ada join segmen BEN ASHAARI BLOG...jawapan aku dikira macam boleh terima la ek??argggghhh....aku tak peduli itu semua..janji aku dah masuk bloglist beliau!!yeah!!!! XD


Akan saya gunakan peluang ini sebaiknya!!betul...tapi tak boleh lawan beliau la..update entri 15-20 sehari...memang tak terlawan...-.-

Terima kasih sekali lagi....terima kasih..terima kasih..terima kasih...pergh..gila aku nih...hahahaa!!
Ok...jumpa next entri...
ASSALAMUALAIKUM!!

------------------------

YF : Bila hati ini semakin terasa

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?