Thursday, February 10, 2011

BILA AKU JADI KURANG AJAR

 

Gambar atas ni memang KURANG AJAR!!ishishish...apa nak jadi..aku pun tak tahu...aku pun tak pernah buat macam tu..itulah beza BUDAK DULU dengan BUDAK SEKARANG..tak percaya...jom tengok ENTRI ni..

Kembali kepada topik asal..Memang aku nak jadi KURANG AJAR...dengan KAU, KAU, KAU dan KAU!!!hah..apa pasal??tak puas hati??kau punya tak puas hati je la yang kau fikir??tak puas hati orang lain, ada kau kisah??haraaam!!!

Weih..bila bekerja tu..jangan harap orang lain je yang nak kena buat...fikirlah inisiatif lain...kau akal ada...ilmu ada...takkan benda simple macam tu pun nak harapkan orang???dah tak dapat nak bagi..nak perliperli bagai...haish...aku tak faham betul laa..itulah dia..kalau bercakap...MEMANG TERBAIK!!!nak mencarut tak boleh...aku cakap macam ni je la...sopan sikit...

!@#$%^&*!@#$%^&*&^%$#@!

Aku belum sampai tahap nak KURANG AJAR depandepan...masih ada sifat sabar walaupun nipis...kadangkadang tu..rasa terkilan sangat dengan sikap orang..sampai boleh buat mutiara jernih ni gugur tau..jangan mainmain -.-

Fuh...ASTAGHFIRULLAHALAZIM..apa aku merepek nih..sabar YF..jangan mengamuk..tak elok..terima je lah..jangan kau buat macam tu kat orang, dah la ya..korang pun..jangan KURANG AJAR ya..*ye ye..saya salah..saya tak buat kerja kan..kamu je lah yang sibuk..kamu je lah buat kerja -.-

Sesungguhnya aku hanya insan biasa..
ASSALAMUALAIKUM

--------------------

YF : Pulang atau tidak?Hanya mampu menunggu

1 comment:

Wan Fakhrul Rin said...

Bear in mind that patience will lead to something good afterwards while being angry or an outburst will surely lead to somthg bad. So, keep being patient! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...