Monday, February 14, 2011

BILA AKU RASA DIRI AKU LAGI SIBUK DARI ORANG LAIN



Bila aku rasa macam ni..hati ni jahat gila kot..kata orang lain tak ada kerja..aku je yang buat kerja..ishish...tapi aku bukanlah orang yang selamanya berkhayal...terus aku istighfar...mula muhasabah diri semula..diorang semua sibuk..lagi sibuk dari aku..kerja aku ni...apalah sangat..sikit gila kot...budak kecik pun boleh buat..jangan merungut ok..terima kerja yang ada dengan reda dan tabah...

Korang rasa macam tu tak???tak baik ok rasa macam tu...masingmasing ada tugas masingmasing...jangan pertikaikan tugas orang lain..sibuk dulu dengan kerja korang..dah siap..baru korang nak lepak ke...apa ka..suka hati korang laa..

Lagi satu..jangan cepat melenting bila dapat kerja banyak...*aku ada buat tak??refresh jap..ada kot...tak baik juga tuh..haish...nak dapatkan hati yang ikhlas..memang susah -.-

Think positive..everyday is learning day..kata bos aku..hhuhuhuh...payahpayah...
Fikirfikirkanlah..
ASSALAMUALAIKUM

--------------------

YF : Egokah aku, mencintai dirimu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...