BILA ANONYMOUS BAGI KOMEN BUKAN UNTUK POST



Haiyaaa...tadi aku ada dapat satu komen...dari someone..unknown..yang aku pasti..dia kenal seseorang yang aku kenal...dan dia komen bukan untuk post aku tau..tapi sebab yang tak pernah aku tahu...tetiba je ada kat comment aku..nasib baik kena approve dulu...kalau tak...kontroversi  je kan..aku tak approve pon...delete pun tak lagi....

Dalam komen dia tu...dia cerita sesuatu yang buat aku rasa macam terkejut gila...betul ke cerita ni?betul ke orang yang aku kenal ni..buat perangai macam tu..

Kang aku tanya, lain pula jadinya..aku ni bab nak mengadili sesebuah cerita..failed..lagilagi kalau orang yang aku kenal..cenderung untuk percaya sebelah pihak...kan tu tak adil namanya..

Macam mana ya?hurm...kes ni teruk tu...kalau betul la kan apa yang anon tu cerita..macam mana ya nak handle nanti?

Tak apalah..kalau betul..benda ni akan terbongkar juga satu hari nanti...so, see and wait je la ye..satu lagi aku nak ingatkan...manusia tidak pernah lari daripada kesilapan..
ASSALAMUALAIKUM...:)

-----------------------

YF : Have you ever feel..like a plastic bag :(

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?