BILA SEORANG LELAKI SANGGUP BERKORBAN

Aku tahu ramai dah post pasal ni...tapi...aku tetap nak teruskan juga rasa terharu aku...sebagai seorang PEREMPUAN!!huhuhuh...



CHRIS MEDINA..who is this guy???I'm don't know him..but I'm reallyreally adore him...SERIOUSLY!!eceh..speaking pula aku..mentangmentang dia omputih...kikikiki...Dia merupakan salah seorang yang bakal menjadi peserta AMERICAN IDOL 10 (AI)..siapa awek sebelah dia tu???fuyoooo..cantik kot...hah...itu TUNANG dia..JULIANNA RAMOS..tapi wajah dia yang cantik lagi comel ni..sebelum dia mengalami kemalangan...nak tengok rupa dia..haish...tengok lah kat video bawah ni ye..

Ok..apa uniknya mamat nih???apa istimewanya dia nih???comel??boleh laa...kaya??tak juga...suara dia sedap??memang sedap kot...tapi HATI dia...susah nak cari...kenapa susah nak cari???sebab...hanya orang yang kuat je boleh berkorban macam dia buat sekarang ni...semuanya untuk orang yang dia cintai...ok..AKU CEMBURU DENGAN WANITA ITU!!

Berkorban di waktu susah...memang susah...haish..aku pun susah elaborate lebihlebih...korang tengok je la video ni...masa beliau menghadiri audition AI...sedih gila kot...:(


Walau apa pun..aku harap dia stay dengan tunang dia...masuk dalam TOPLIST atau tidak..itu belakang cerita...yang penting..DUNIA sudah tahu kisah anda...:)


Kepada insan diluar sana..tidak kira LELAKI atau PEREMPUAN..bersiap sedialah menghadapi kemungkinan...tidak semua cinta itu indah...*nasihat untuk diri aku sendiri juga :)
ASSALAMUALAIKUM


-----------------------


YF : Aku mimpi sesuatu dan aku tak suka mimpi tu -.-

Comments

Zulfahmi Abidin said…
ish.gilek r.jgn pikir lah weh.mintak2 lah dihindarkan.okey.
Yulia Fajrin said…
@Zulfahmi Abidin : tak adalah minta weih..tapi tu laa..haish..susah nak cakap..-.-
Yulia Fajrin said…
@Lulu caldina : lol..jangan la nangis.. XD
Unknown said…
My advice to all the girls out there.. Never ignore a person who loves and cares for you because one day you may realize you've lost the moon while counting the stars.. Cz when a man actually cries for you, it means at that moment, there's no one in the world who loves you more than he does..

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?