CUSTOMER SERVICE YANG BERWAJAH MASAM

Ok..last week aku ada pergi satu kaunter telekomunikasi nih...dekat ngan area rumah aku..sebab nak tukar simcard adik aku..yang dah rosak...kelam kabut jugalah nak menukarnya...sebab aku guna no dia untuk something urgent..*urgentkah? -.-

Nak dijadikan cerita...adik aku ni masuk la kaunter tu dengan muka manisnya..tapi...orang yang bertugas tu..kira CUSTOMER SERVICE la kan job dia..dengan muka masam mencuka..melayan adik aku..hah...adik aku nih..dia tak boleh kalau dia bersikap baik dengan orang..tapi orang layan macam hampeh...terus adik aku buat muka...hadoi..masa orang yang bertugas tu sibuk buat kerja dia..adik aku komplen la kat aku..aku senyum je laa...nak buat camna..orang tu penat kot..kan..tapi adik aku tak boleh terima gak..tapi memang betul pun..orang tu dari awal..sampai kitorang nak blah..masam betul wajahnya..haish..kalau muka macam SITI NURHALIZA tuh...nak masam...aku tak kisah laa...SITI NURHALIZA pun tak pernah kot masam layan para peminat...

Kesimpulannya..kepada orangorang yang jaga kaunter tu...maniskanlah wajah anda..sebab itulah kerja korang..kalau tak nak senyum...pergi jadi CUSTOMER SERVICE kat bahagian CALL..tapi suara tu jangan nak tak nak jawab pulalah ya...kalau masam...pelanggan pon tak ada mood nak pergi kaunter anda korang lagi..melainkan orang yang menjaga dah bertukar...hahahaahah....*aku suka juga jaga kaunter nih..boleh senyum XD


Kucing ni masam pun masih lagi kiut..kuikuikuikui XD
ASSALAMUALAIKUM

------------------------

YF : Aku malu dengan statementstatement aku yang lepas -.-

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?