Saturday, February 19, 2011

EGG TART || SEDAP KE???

Hah...aku tak pernah nak ambil tahu pasal pastripastri bagai nih...kureng sikit laa..melainkan ada orang suggest kat aku...dan paksa aku makan..barulah terhegehhegeh nak merasa..kang menolak...tak sedap pula kan..tapi kalau makan..takut termuntah..sebab tak kena dengan anak tekak aku -.-

Aku dah cuba EGG TART ni...EGG TART kat KFC tu tau...hari RABU lepas...itupun orang belanja ye...TERIMA KASIH kepada SENIOR EXEC aku..kerana bermurah hati pada waktu itu...*bukan bodek...ikhlas nih tau :)

Pada pendapat aku laaa...1ST TIME IMPRESSION aku...agak macam muak sikit..ye ar..dalam tu kan telur...dah tu..lembik gila!!!mungkin juga sebelum aku makan tu aku dah bedal ayam KFC seketul...*aku mudah muak makan ayam KFC sekarang ni..tak tahu kenapa -.-

Tapi...semalam...ada orang belanja aku makan EGG TART KFC lagi...hah..time ni..baru rasa macam...sedap juga ek...heeeeeee...terjatuh hati pula...eh..bukan salah aku...salah SENIOR EXEC aku laa..sapa suruh INTRODUCE kan EGG TART tu...kan?

Hari ini...ada orang belanja aku makan KFC pula tuh...aku mintalah EGG TART..masyuk!!!hahahahahaa...SEMINGGU ni..aku 3 kali orang belanja aku makan EGG TART...rezeki tu...ALHAMDULILLAH...kenyang perut aku...XD


Nyumnyum...menarikkan???memang LEMAK BERKRIM wa cakap lu!!!siapa dah cuba????tell me ASAP ok?? XD
ASSALAMUALAIKUM 

----------------------------------

YF : Jangan berkata dusta
kerana aku tidak sanggup menerima sebuah penipuan

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...