Friday, February 25, 2011

FESYEN KASUT || SIMPAN DALAM ALMARI KACA..BUAT PERHIASAN

Nak tengok kasutkasut yang pelik dan boleh dipandu???jom kita cek satusatu naaa...
Jangan berebut...tak lari de kasutkasut nih...-.-


Kasut yang boleh dipandu dengan laju :-


*Catatan : Sumber dari FCUK

Hah..yang boleh dipandu tu..jangan lah letak dalam almari kaca pula...kang korang kata..aku pula yang suruh..hadoi..pe ke lurus sangat korang nih??

Ke korang nak pakai gak kasutkasut di atas tu?-.-
Pakailaa..kalau terpeliot...jangan salahkan aku ok..
ASSALAMUALAIKUM

--------------------------------

YF : Percaya atau tidak

6 comments:

sembil9n said...

semakin gila manusia..haha..tp kreatif~

DiriKu said...

#sembil9n : hahahahha..tahu tak apa..tak mustahil XD

Wan Fakhrul Rin said...

Fuyoh! Ada style lah ini macam, kata mamak. haha. Kasut pun boleh jadi obsesi :p

DiriKu said...

#Wan Fakhrul Rin : hahaha..selalu lepak maple la tuh XD

mielaiyana said...

adeii..manusia2...

DiriKu said...

@mielaiyana : hehoo..biasalah tu XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...