Friday, February 4, 2011

FOLLOWER BERKURANGAN ~~~ TUMBLR



Pergh!!!aku bengang betul la FOLLOWERS aku kat TUMBLR ni...kalau seorang dua yang UNFOLLOW tu..tak apa lah..ni lebih dari 2 bhai!!!uppps!sorry..kalau cakap pasal FOLLOWER kat TUMBLR...aku jadi sensitif sikit.. XD

Apa tah salah aku siap nak UNFOLLOW bagai..tau ar aku dah lama tak REBLOG kat TUMBLR tuh...grrrrrrrrr!!takpe YF..biar orang buat kau...jangan kau buat orang...*nanti aku cek balik...siapa yang UNFOLLOW aku...aku UNFOLLOW balik diorang..mana aci kan..XD

Ishishishish..teruk tul perangai -.-
ASSALAMUALAIKUM!

--------------------------

YF : Ku cium tanganmu, dan kau mengucup dahiku :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...