Sunday, February 6, 2011

I NEVER TOLD YOU

Bila kita cintakan orang tu...mesti kita nak bagitahu satu dunia..."SAYA CINTAKAN AWAK"...atau sewaktu dengannya...

Tapi kalau tak bagitahu macam mana pula?pendam seorang diri...sakit tu...ishishish..aku pernah mengalami benda ni..tapi kes aku..walaupun dah couple...aku still tak leh nak ungkapkan tiga perkataan magic tu...sebab apa??sebab aku tak yakin dengan apa yang aku rasa...tapi bila aku cuba nak bagitahu..sudah terlambat..dia pun telah mengangkat kaki meninggalkan aku..


Dan...selepas itu..menyesal tak sudah...tapi kalau aku diberikan peluang sekali lagi..aku harap aku dapat mengungkapkan 3 perkataan itu...dan aku harap juga..biarlah dia itu..merupakan kekasih halalku.. :)

-----------------------






-----------------------

Tapi sekiranya masih ada masa..jangan siasiakan orang yang ada dihadapan kita..hargailah mereka apa adanya..:)
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------

YF : Can I tell him?


1 comment:

Novelgurl said...

Assalamualaikum

kalau melibatkan isi hati ..jiwa dan perasaan ni memang susah kn =)
tak pe2..caiyok! caiyok ! y akan dtg^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...