KEPENATAN + KELETIHAN + KELAPARAN + KEHAUSAN = ???


Gambar tak ada kena mengena dengan entri -.-

Apabila rasarasa itu dicampur adukkan..apakah hasilnya????aku pun tak tahu..kan best boleh jadi lauk yang sedap..kahkahkah *aku merepek lagi nih -.-

Sebenarnya...aku baru balik dari pejabat..tepat jam 1030 malam tadi..aku keluar pejabat..haish..bila aku overtime je..malam pasti akan berlalu dengan cepat sangat..padahal..apa je kerja yang aku buat...tak sampai suku pun..ke aku ni yang buat kerja lembab sangat? -.-

Walau apapun...ketika aku menaip entri ini..aku tak minum lagi..aku tak makan lagi...tapi mandi dah laa..solat pun dah..haish..mata macam berat gila ja..tapi blog tak update lagi satu hari nih...macam mana tu..BEN ASHAARI..ada tips tak?? XD
ASSALAMUALAIKUM

---------------------

YF : FS, namaku yang kedua :)

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?