Saturday, February 26, 2011

KERUMITAN YANG MELANDA SEORANG PEREMPUAN

Eh..apa yang rumit sangat pasal PEREMPUAN ni??bab pakaian ke???ke bab make up??atau perhubungan??

Hah..mohmoh...kita eja sesama XD

---------------------------------


  • Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu cuba "mengorat" dia..Sebaliknya jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong
  • Jika kamu berpakaian segak, dia fikir kamu cuba untuk menggoda perempuan lain..Sebaliknya jika tidak dia akan kata kamu kekampungan
  • Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu tak pernah dengar cakap dia..Sebaliknya jika kamu berdiam diri, dia kata kamu dah bosan dengan dia
  • Jika kamu lebih pintar dari dia, dia akan cari "point" untuk jatuhkan kamu..Sebaliknya jika dia yang lebih pintar, dia kata "eh!nak melawan pula"
  • Jika kamu share masalah dengan dia, dia akan dengar tapi dalam hati "tu masalah kamu"..Sebaliknya jika tidak, dia tuduh kamu merahsiakan sesuatu daripadanya
  • Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti tidak memahami..Sebaliknya jika dia cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat
  • Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai dan di cop sebagai lelaki penipu..Sebaliknya jika dia ynag ingkari janjinya, dia akan beri 1001 alasan untuk "cover"
  • Jika kamu menyakitinya, kamu dianggap kejam dan dayus..Jika dia yang menyakitimu,itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar untuk dijaga hati

----------------------------------------

Betul tak wahai kaum hawa???hehehehe...ala..lelaki pon lebih kurang juga..ye tak??dahdah..aku tak nak tengok korang menggeleng kepala..memang TIPU itu semua XD
ASSALAMUALAIKUM 

---------------------------------

YF : Belajar dari kesilapan

4 comments:

jeBateja said...

uikkk.....dusta semata2 tu.....kita org lelaki leh menerima semua nya se adanya.....

arep_lockermonth said...

betul tuh jebateja~ we accept someone seadanya la!!


arepnakbebel: tizz zaqyah jadi penyanyi???
arepnakbebel: gadgets!

Wan Fakhrul Rin said...

Ahaha. setuju sgt2 lah pasal ni.. btw, knape Header tu? Ada masalah sikit..

Dda Ly said...

hehe kite manusia, mane de yg sempurna..baik lelaki, baik pompan..:)

meh jemput ke rumah...
~schedule tweets~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...