Wednesday, February 9, 2011

KESETIAANKU HANYA UNTUK DIRINYA





Title baik punya kan?Ok..Apa itu setia?Secara umumnya...pasti akan dikaitkan dengan C.I.N.T.A..betul tak?yang geleng tu memang penipu...hah..marahmarah...marah kena jual...XD

Aku ada seorang sahabat...mangsa C.I.N.T.A..nak cerita sebab apa..tak payah la..biarkan berakhir di situ saja...beliau kata..beliau MASIH SETIA dengan SI GADIS PUJAAN..fuh..hebatkan??

Nak setia ingat senang ke?payah woo..lagilagi kalau orang yang kita sayang..tak bagi feedback yang sama macam kita berikan...macam GRENADE pula tetiba XD

Tak apalah..itu pilihan beliau..sekiranya beliau bahagia..aku pun bahagia juga..siapa suka tengok sahabat berduka lara, kan?

Aku setiakah??susah nak cakap...masa aku couple dulu..ya..aku setia..setia ya amat!!tapi sekarang..dah putus..patutkah aku setia dengan dia?aku cuba untuk setia..walaupun dia tidak mengetahuinya..tapi luka ini terlalu parah..hingga aku menidakkan rasa itu..tapi ALLAH itu Maha Mengetahui..Dia tahu apa yang terbaik untuk umatNya..

Untuk penghargaan kepada sahabat aku itu, WAN FAKHRUL RIN...saya hadiahkan lagu dari SITI SARAH...KESETIAAN...enjoy yourself :)

------------------------



Lirik :-

Kesetiaan menghalangi
Kupindah ke lain hati
Dan tak ingin ku melukai

Mendambakan cinta ini
Hanya kekalnya denganmu
Tapi kudrat tak di tanganku
Padamu kualunkan rinduku
Sayang jadi sendu
Tinggalkan lara putus cintaku

Di akhir kali pertemuan pilu
Tahu kau meninggalkanku
Kau palitkan kesal menunggumu

Kesalahan kau pautkan di jiwaku
Kau nampakkan keangkuhanmu
Kurelai cinta tak suci ini pergi

Kuhayunkan langkah kaki
Meraih cinta yang suci
Moga ada insan yang luhur... sehati

Segaris nada rindu
Hilang jadi sendu
Tinggalkan lara putus cintaku

Di akhir kali pertemuan pilu
Tahu kau meninggalkanku
Kau palitkan kesal menunggumu

Kesalahan kau pautkan di jiwaku
Kau nampakkan keangkuhanmu
Diri ini tak kau hargai

Kesalahan kau pautkan di jiwaku
Kau nampakkan keangkuhanmu
Kuredhai cinta tak suci ini pergi... jauh
Cinta lalalalala... kudambakan...
Yang terbaik


------------------------

Sekiranya kita setia..sesuatu perhubungan itu pasti akan berjalan dengan lancar..INSYAALLAH..tapi bukan pada sebelah pihak saja ok...GIVE AND TAKE of course..biar seimbang..baru bahagia :)
ASSALAMUALAIKUM


------------------------

YF : Sukar untuk melafazkannya

6 comments:

Wan Fakhrul Rin said...

Terima kasih sahabat :) terharu nye.. heh. Doakanlah moga kesetiaan ni terbalas dan berkekalan. Moga dia lah peneman ku di dunia dan ketua segala bidadari ku di syurga kelak. Amin

Wan Fakhrul Rin said...

Oh ye. I, too pray that your loyalty towards your love will be the best for you. Jika benar dia lah org nya, sy doakan hatinya ditekadkan hanya untuk kamu. Dibukakan hati utk menerima kamu seadanya dan dilembutkan hatinya utk menyayangi kamu selama2nya. Insya'Allah bi'iznillah.

arep_lockermonth said...

wah,,nak jugak!!! tjukan lagu untuk arep jugak!hehe :P

DiriKu said...

@Wan Fakhrul Rin : heeee...no probs laa..INSYAALLAH..harapharap begitulah ya..doakan untuk kamu juga XD

@arep_lockermonth : hahaaa..okok.nanti saya fikirkan lagu apa yang sesuai untuk kamu ya XD

arep_lockermonth said...

diriku : heheh :P

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

aaa... lagu tak menahan :(
anyway nive dear :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...