Friday, February 4, 2011

NAK JADI CANTIK...TAPI TAK APALAH KALAU.....


Ehsan EN GOOGLE

Aku nak jadi cantik weih...boleh tak???nak jadi HOT macam gadisgadis kat luar tu..
  • Kulit cantik
  • Bibir mungil
  • Hidung mancung
  • Mata bulat
  • Dahi licin
  • Badan tak kurus sangat..tak gemuk sangat

Kira..serba serbi cantik laa...tapi tak apalah kalau aku tak cantik kalau buat aku jadi macam ni..
  • Lupa ALLAH
  • Lupa Diri
  • Bangga diri
  • Riak
  • Berlagak
  • Sombong
  • Takbur
  • Jalan pun tak pandang orang
  • Dan yang seangkatan dengannya...

Kalau nak cantik betul..cantik luar dan dalam..aku tak cantik luar..tapi cuba untuk cantik di dalam...INSYAALLAH :)
ASSALAMUALAIKUM :)

-------------------------

YF : Aku manusia biasa, tidak lari dari kesilapan

4 comments:

Misz Sephia said...

Jadi biasa-biasa je lah kan?

DiriKu said...

@Misz Sephia : itu lebih baik XD

juju.johanizah said...

bersyukur sebagaimana diri kita.Insyaallah lebi bahgia

DiriKu said...

@juju.johanizah : benar XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...