Thursday, February 17, 2011

TAK KENAL MAKA TAK CINTA

Dah lama hati aku nak dengar lagu nih..tapi malam ni baru berpeluang nak dengar..best gila dowh!!!macam perasaan aku sekarang nih..eceh....jangan buat kontroversi YF..kang ada yang menyampah...aku ada haters???waaaa...janganlah..aku tak suka hatershaters nih..please..hidup ni terlalu singkat untuk saling membenci :)

Pada aku..lagu ni bukan setakat untuk kekasih..untuk orang yang tak dikenali pun..kira jangan nilai dengan rupa luaran...kenal dulu dengan orangnya...selami hati budi orangnya..baru kita boleh nilai..jadi, kira adillah macam tu kan? :)

Tapi ada pula tu..tak kenal..tapi dah jatuh cinta??hah..tu dasat weih..ishishish..apalah ilmu orang tu ye..sampai tak kenal pun..boleh jatuh cinta bagai..tetiba teringat lagu AVRIL LAVIGNE..I'M WITH YOU..huhuhu..sedap gak lagu tu..eh..lari tajuk!!!

-----------------------------


Lirik :-

Senyum di bibirmu
Ada garis duka
Walau riang wajahmu
Penuh cerita lara

Sepi... ruang hati
Resah pun menyiksa
Orang yang kau nanti
Hilang di sudut mata

Yang jauh asyik teringat
Yang dekat tak terpikat
Tak kenal maka tak cinta

Yang jauh asyik teringat
Yang dekat tak terpikat
Tak kenal maka tak cinta

Biar jauh di seberang
Kasih tak mungkin hilang

Artis :- FRANCISCA PETER dan ROY

-----------------------------

Tapi memang betul...tak kenal maka tak cinta..yang jauh asyik teringat..tapi orang yang jauh tu..ingat ke kat kita?harapharaplah ya XD
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------

YF : Bukan perasan

1 comment:

Lulu caldina said...

http://lulu-pages.blogspot.com/2011/02/bloglist-lulu-caldina.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...