Monday, February 21, 2011

YOYO || ADA LAGI KE ORANG MAIN???

Hah..jangan tak tahu..masih ada lagi orang main tau...aku tengok kat MYTV3 tadi...siap buat YOYO sendiri dan EKSPORT ke LUAR NEGARA!!!waaaaa...bagus betul ANAK MALAYSIA nih..baru la kreatif namanya, kan??

Nak tahu sejarah permainan YOYO ni..cuba klik sini dan sini..malas nak copy paste..kikikiki!!
Ok..tadi tu..aku tengok kat MYTV3 kan..kagum betul dowh..main dia...laju ar..kalau aku main..compom YOYO tah ke mana..TALI tah ke mana..hahahhaha...




Siapa ya ANAK MALAYSIA yang buat YOYO sendiri ni???hah..nak tahu..pergi website ni...YOYOSKEEL...setahu aku...SKEEL tu diambil dari nama pengasasnya..MUHAMMAD SHAKEEL MOHD ROSE..orangnya..boleh tahan kiut juga tau..hahaha..YF..jangan berpaling arah!!kehkehkehkeh XD

Hah??YOYOSKEEL pun ada blog???tak caya...meh jengah kat sini!!bangga aku sebagai WARGA BLOGGER kejap..hahahhaha...cayalah!!
Nak tengok diorang punya demo tak??by SHAKEEL sendiri tau!!check this out!!


Amacam??teruja tak??aku lagi teruja..antara nasihat beliau untuk berjaya dalam YOYO nih..jangan berputus asa!!tak boleh..cuba lagi..lagi..lagi..dan lagi!!XD
Siapasiapa yang nak belajar tu..sila hubungi aku dulu selaku PA tak bertauliah dia yaa..*jangan cuba nak percaya ajakkan ini
ASSALAMUALAIKUM
------------------------------------

YF : USAHA TANGGA KEJAYAAN

2 comments:

Wan Fakhrul Rin said...

Hehe. Dulu waktu zaman skul minat gile main YoYo ni :D

DiriKu said...

@Wan Fakhrul Rin : hahaha..kira reti juga la main kan XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...