BILA AKU JATUH CINTA

Bila aku jatuh cinta...
Aku jadi gila
Gila bukan kerana tiada akal
Gila kerana akal dikawal perasaan

Bila aku jatuh cinta...
Benda mustahil boleh dilakukan
Bukan untuk mendapat nama dimata dunia
Agar si dia boleh melihat hanya diriku

Bila aku jatuh cinta...
Siang malam teringatkannya
Hingga boleh tersenyum sendirian
Inilah angau namanya

Bila aku jatuh cinta...
Baik buruk terima apa adanya
Silap salah dimaafkan
Yang ku tahu dia perlu ada disisi

Bila aku jatuh cinta...
Segalanya tampak indah
Tiada cacat cela
Hanya kebahagiaan yang dirasai



---------------------------

Eh..ye ke nih??korang rasa macam tu tak??
Tetiba je aku post pasal ni..apesal bhai??
hahahahaha..ok...aku dah mereng pepagi buta ni...
Layan je lah labu -.-

ASSALAMUALAIKUM

---------------------------


YF : 14 tahun lagi

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?