Saturday, March 19, 2011

CINTA BERTEPUK SEBELAH TANGAN || DUGAAN

Memang dugaan kalau orang yang kita sayang dan cintai tak memberikan reaksi yang sama macam kita berikan pada mereka...sadis bhai...

Aku tengok pun 'sakit'...kalau aku rasa sendiri...fuh....memang frust menonggeng la aku...bukan menonggeng daa...segala aksi akan aku buat #aksibebas -.-

Sedih weih..bila tengok sahabat kita...jatuh hati kat orang yang tak memberikan respon positif...betul...sebab diorang ni...macam jatuh cinta sendirisendiri tau...sendiri pujuk...sendiri nasihat...sendiri bahagia...sendiri kecewa...semuanya serba serbi sendiri laa..

Lagi sakit kalau dia tak cerita kat kawan yang rapat..ni memang tanggung sendirian berhad laa...tak ada faedah...semua untung sakit terletak kat bahu sendiri...memang aku kagum orang macam ni...TABAH gila kot...=.=

Aku nasihatkan...bertindak selagi boleh ok...takut menyesal tak sudah pula...sebab tak bertindak dari awal lagi...kalau dah bertindak..tapi masih tak ada respon...serahkan saja pada yang lebih mengetahui..pasti ada hikmah di sebalik sesuatu kejadian yang menimpa...

Walau apa pun...aku sokong walau apa pun yang korang buat...sekiranya itu boleh membuat korang bahagia... :)
ASSALAMUALAIKUM


------------------------------------

YF : Selemah-lemah insan ialah aku :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...