Thursday, March 3, 2011

Ehsan EN Google

Satu hari nanti...pasti orangorang yang aku takuti akan terjumpa blog ini..siapa orang tu??adalah...mana boleh bagitahu..-.-

Aku takut...sebab...blog ni..dah macammacam cerita aku buat...tapi bukan pasal benda tak elok...pasal benda tu ada kaitan dengan diorang..tapi tak juga..haish...musykil nih...

Aku cakap macma tu sebab...even officemates aku pun dah mengantoikan aku yang aku seorang BLOGGER...kalau "merekamereka" itu tahu aku ada blog juga..macam mana???

Risau ni...sampai termimpimimpi tau!!jangan tak percaya pula..memang aku sekeh kepala korang!! XD

Harapharap tak ada apa yang bakal terjadi dikemudian hari...harapharaplah ;(
ASSALAMUALAIKUM

-------------------------------

YF : Fobia

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...